IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

От Ботуша към България... 30% от италианските стари дизели – у нас!


Обратно в новината

Коментари Коментари

18
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
До Анонимно 15Ти със сигурност си!!!
отговор Сигнализирай
17
Тръба
преди 5 години
Харесвам 5 Не харесвам 5
Отново сме на първо място! Истински повод за гордост. Веднъж шампион е голямо постижение, но все пак има известна доза късмет. Когато обаче си винаги пръв е тотален триумф! Винаги и на всичко сме победители! Пускам си химна!
отговор Сигнализирай
16
до 12
преди 5 години
Харесвам 9 Не харесвам 6
Не искам премиум на 500 000 километра (153 000 по километраж) Искам възможно най-нова кола . Аз гледам да ми върши работа , а не да размахвам емблеми на ляво и дясно .Мога да дам много примери , но не можеш да убедиш българина - той е корава глава После много плачат пред Балканстар
отговор Сигнализирай
15
И.Н.
преди 5 години
Харесвам 11 Не харесвам 11
Крайно време е да се въведе забрана за дизеловите автомобили! Във всички големи градове замърсяването на въздуха вече е над нормите. И това замърсяване е трайно и постоянно. Децата дишат този въздух. Замислете се какво правите!Ние ще сформираме работна група и ще започнем кампания и със еко организациите да внесем предложение в парламента. Политиците да се ангажират с този проблем и да се поставят точни срокове. Както направиха в западните държави. Като се каже край на дизела - край.
отговор Сигнализирай
14
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 21 Не харесвам 11
Така е. Ние сме бунището на Европа. Нали затовани приеха в ЕС - да играем тази роля.
отговор Сигнализирай
13
Петров
преди 5 години
Харесвам 33 Не харесвам 1
То пък на пазара едни оферти - все карани отт пенсионери в малко градче и стояли в гараж.И след една година се разпаднат.
отговор Сигнализирай
12
Krom
преди 5 години
Харесвам 17 Не харесвам 14
Така е, вярно е. Да живей! Дизелите са ни на нас проблема. Не да кажеш, шведите които горят гуми и дрехи втора употреба. Те не са проблем. Не са проблем и "селата" над София които се топлят с евтин *** и бълват тонове мазни сажди надолу. И те не са проблем. Дизелите са ни проблема. А то всъщност, проблема пак при Данчето. Тя не може Бай Швед да спре да не гори гуми. Не е "политически коректно". Тея от селата са гласоподаватели - пак лошо. Най добре, дай да резнем дизелите през кръста. Тъпо.
отговор Сигнализирай
11
Мен
преди 5 години
Харесвам 16 Не харесвам 10
До АнонименЗа тия пари нова фиеста, шкода или дачиика. Все добри коли. Обаче *** иска да е гъзе- на 20 годишен премиум с електрически джамове и пушещ синьо.
отговор Сигнализирай
10
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 14 Не харесвам 5
Още преди две години като чух за проблема с дизела си обявих колата за продажба Продадох я и си взех бензинова .Разлика има във въртящия момент , иначе бензина работи доволно тихо Засега ще карам така , докато не видя какво ще решат за България , но след като централна Европа забранява дизела , при нас е само въпрос на време
отговор Сигнализирай
9
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 15 Не харесвам 4
Няма място за сравнение с БГ. По големите градове в Италия са с население над 3 000 000 2 500 000 са с автомобили. Така че ако се прави съвпоставка то тя не е сравнима с нас. Докарах си от Италия Волксваген производство 2015 г. купих го за 2000 евро същият модел в наша автокъща неможе да пипнете по долу от 15 000 лева.
отговор Сигнализирай