IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

От Ботуша към България... 30% от италианските стари дизели – у нас!


Обратно в новината

Коментари Коментари

38
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 10 Не харесвам 4
Поредната манипулативна статия нямаща нищо общо с действителността.
отговор Сигнализирай
37
Край
преди 5 години
Харесвам 2 Не харесвам 3
София провежда експеримент - при град от 1.5 млн. човека всеки да има по 1 скоро и по 2 коли и дали ще остане тротоар/площадка/градинка незатрупана с коли. А също и колко ще е средната скорост тогава.Нормалните хора този експеримент не го правят щото си дават сметка че е пълна глупост, но българчето не е нормален човек - иска да се убеди сам какво е да заринеш града със стари бангии.
отговор Сигнализирай
36
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 4 Не харесвам 2
Във Варна масово продават дизели Забелязвам обаче , че вече слагат табели на предното стъкло на които пише БЕНЗИН , както навремето слагаха за дизела , явно търсенето е в друга посока
отговор Сигнализирай
35
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 18 Не харесвам 2
Хайде да посмятаме. Според статистиката в Италия броят на леките коли е 706 автомобила на 1000 души, което според населението са 42 млн. леки автомобила. От тях около 28 млн. дизелови. 30 % от италианските дизелови автомобили означава около 8 млн. дизелови автомобили да потеглят към България. Ама такива статии има и за Германия, Австрия, Швейцария, Франция. Общо взето ако вярвате на подобни статии към България ще се насочат сигурно около 20 млн дизелови коли. По 3 на човек, включително бебетата.
отговор Сигнализирай
34
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 7 Не харесвам 8
Който веднъж се качи на електрическа кола (Тесла) повече не поглежда кола с ДВГ.Разликата просто е от огромна!Електричката е безшумна, върви гладко, ускорява супер бързо, по светофарите и при изпреварвания до към 150км/ч. отвяваш абсолютно всичко! Дори и Поршетата не могат да ти се опрат.И в същото време колата ти харчи 4-5 лева на сто и си зареждаш през нощта в гаража.ЧИСТА РАБОТА! Цивилизована работа.
отговор Сигнализирай
33
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 6 Не харесвам 7
Съвсем нови еко норми и съвсем други неща изобщо ще влязат през 2020г Дизел ли ? Не мерси !
отговор Сигнализирай
32
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 4 Не харесвам 2
До анонимен, ай сега напиши каква е твоята и да я сравним с дачия. По тая логика всички ще караме дачия или киа, шевролет, рено клио и т.н. направени без екстри, с евтини пластамаси, скърцащи, 70кс двигатели. Кат си казал а кажи и б.
отговор Сигнализирай
31
пепи
преди 5 години
Харесвам 13 Не харесвам 3
Живея в Испания и тука масово се карат дизели.Само в идеалния център на Мадрид е забранено,ама кой и ходи там с кола.Има си влак.В Барселона също има една малка част в центъра.Оттам насетне всичко друго кара дизел.От 90 те години.
отговор Сигнализирай
30
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 8 Не харесвам 2
Дори и да има възможност човек, как да си вземе нова кола??? Погледнете пътищата с какви камънаци са посипани цяла зима и пролет вместо препарати против замръзване. Предницата на колата става на салата само за месец. Не, мерси!
отговор Сигнализирай
29
пепи
преди 5 години
Харесвам 10 Не харесвам 1
Италия е 60 милиона, България е 7 милиона.А сега да сметнеме,как така тия 7 милиона са купили от всичките коли втора ръка на Италия и че малко от Германия.
отговор Сигнализирай