Гвоздейков: Буферни паркинги ще решат опашките от камиони

И сухопътен Шенген нямало да реши проблема
19 юли 2024 13:24, Елка Василева
21
Гвоздейков: Буферни паркинги ще решат опашките от камиони
Снимка: архив, БГНЕС

Изграждането на буферни паркинги ще реши проблемите с опашките от камиони по границите, каза от парламентарната трибуна служебният министър на транспорта и съобщенията Георги Гвоздейков.

Според него, ако има такива съоръжения, трафикът ще бъде регулиран и няма да се стига до струпване.

Дори влизането в Шенген по суша няма да реши този проблем. Пропускливостта на граничния пункт на Дунав мост при Видин  е между 40 и 50 камиона на час, каза още Гвоздейков. Според него е възможно да се мисли за законодателна инициатива, а държавата сериозно трябва да поеме ангажимента за изграждането на подобни паркинги в страната.

Гвоздейков отговори на въпрос от депутата Димо Дренчев, който заяви, че момчета "в черни дрехи" принуждават камиони да паркират на частен паркинг до Дунав мост край Видин, като българските плащали по 15 лева, а чуждите - по 15 евро.

В отговор на друг въпрос, свързан с пътуването с влак между Пловдив и Асеновград, както и в направление към Хасково и Свиленград, Гвоздейков каза, че заради ремонти на гара Пловдив се налага прекъсване на част от жп трасетата. За част от пътуващите е създаден временен перон, за който министърът заяви, че е разпоредил изграждането на по-добри условия на чакащите.
(БТА)
 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


21
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
20
0
 
0
 
! Отговори
Гост преди 1 месец
Я се скрий и да ти намерят тихо бюро, че от теб и твоите управители на УС нищо не става, но нали сте на президента и ДПС и държавата да продадете сте несменяеми.
19
0
 
0
 
! Отговори
Боил преди 1 месец
Климатиците на немските вагони издържаха само месец.Вече не работят.Трябваше да ги купите с технически персонал.
18
1
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 1 месец
Буферните паркиниги, не само няма да решат проблема, ами и ще го задълбочат. Проблма е в туткавите гранични и митнически процедури и като бонус персонала. Ето започна миграцията на турците и какво - на Калотина се чака с часове.. недай си боже да уцелищ и когато се сменят смените..
17
1
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 1 месец
Гвоздейков, ти проумяваш ли, че ти и твоите заместници в жп сектора сте пълни профани. Имаш ли информация, че в последните месеци нито един влак не е пристигнал навреме? А за температурата и хигиената да говорим ли изобщо. Само приказки, пози, обещания и схеми. Ами щастливци сте вие, че простия народ ви търпи.
16
1
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 1 месец
Писна ми управляващите България мафиоти да говорят все в бъдеще време.
15
1
 
3
 
! Отговори
Соф преди 1 месец
Често пътувам из "ЕврУпа" и държавите които са в шенген буферните паркинги се ползват само ако изтича тахо времото ако сме в шенген няма да има никъкъв проблем по границите. Нови паркинги нови далавери друго няма да се реши.
14
0
 
6
 
! Отговори
Попов преди 1 месец
Новите втора ръка жп пътнически вагони нямали климатици!? Експертиза се лее от всякъде!
13
1
 
2
 
! Отговори
Край преди 1 месец
Нашите буферни паркинги, нали Пирон.
12
1
 
5
 
! Отговори
Q преди 1 месец
Буферни платени паркинги за крадене на още някой лев, подобно този на Дунав мост, където дори да няма опашка си задължен да минеш и да платиш на нашите хора Това или е поредния нагъл министър, който се чуди как още окраде хората или няма никаква идея как се случват неща в реалния живот
11
0
 
1
 
! Отговори
Като украинците, преди 1 месец
докато се бият за някое село или градче е най-важното, като им го вземат руснаците - то не беше важно и без друго.
10
0
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 1 месец
Гошо пироня - пенсиониран ф.атмак и пенция влачи и заплата влачи :)))
9
2
 
3
 
! Отговори
mery преди 1 месец
Проблемът с турските тирове ще бъде решен, когато и България спре движението им в събота и неделя, и тогава ще си правят плановете кога да тръгват, ще си чакат в Турция. Румънците вече спряха движението им през почивните дни. А най доброто решение е да се товарят на влакови композиции от граница до граница.
8
0
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 1 месец
Баси решенито, нали пак ще чакат по тези паркинги бе! Шефчетата ти Киро и Кокоро, нали щяха всяка година по един мост и 10 тунела да строят. Вместо да влагате пари по паркинги, направете мост!
7
0
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 1 месец
Къде са климатизираните вагони бе, ментак?
6
0
 
4
 
! Отговори
Силно заинтригувАна преди 1 месец
И къде ще се буферира?!
5
0
 
10
 
! Отговори
Анонимен преди 1 месец
Пиронков, що не се повозиш пак на влака за Бургас?
4
0
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 1 месец
"Пропускливостта на граничния пункт на Дунав мост при Видин е между 40 и 50 камиона на час" ... Аре бе! Това прави по 1 камион на минута и 10 секунди да минава. За такава скорост камиона не трябва изобщо да спира на КПП-то. Бил съм на Дунав мост когато за 1 час минаха 3-4 камиона.
3
0
 
2
 
! Отговори
Отговорил преди 1 месец
Но не се разбира какво е отговорил и вие се водите журналисти. Каква трагедия само
2
0
 
2
 
! Отговори
александр морозов преди 1 месец
Говори Таки през Гвоздейков.Трябват 2 (ДВЕ) касиерки повече на пункт. Да събират таксите от камионите по-бързо. Всичко друго е за захранване на партийни каси.
1
7
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 1 месец
Хареса ми как Гвоздейков би шута на Кирил Петков, при положение, че беше член на ПП.Така се прави, успех !