Уъркшопове и презентации в рамките на София Мийтингс

Пазарът за кинопроекти на София филм Фест
Обновена: 18 мар 2012 16:35 | 18 мар 2012 16:19, Петя Славова
0
Уъркшопове и презентации в рамките на София Мийтингс
Снимка: София Филм Фест

София Мийтингс, пазарът за кинопроекти на София Филм Фест, всяка година предоставя на представителите на киноиндустрията възможност за срещи, обмен на идеи и обучение чрез уъркшоповете и презентациите, провеждащи се в неговите рамки.

Фестивалите са не само място за прожекции и партита, но и за сериозна работа, възможност да се срещнеш целенасочено или случайно с хората, с които можете взаимно да сте си от полза. Ако си дистрибутор, фестивален селекционер, представител на финансов фонд, София Мийтингс предоставя достатъчно възможности, за да достигнеш до това, което ти е необходимо. Вчера в Гранд хотел София след пичингите за първи, втори и трети филм започнаха и работните срещи на представителите на киноиндустрията.

За втора година се състоя затвореният уъркшоп на Europa Distribution, в който взеха участие 40 международни дистрибутори на независимо кино, които обменяха идеи за по-успешното достигане до отбраната публика на филмите извън холивудския мейнстрийм. Състояха се и няколко презентации, чиято цел е да се предоставят още възможности за осъществяването на връзката между създателите на филми и крайните потребители, зрителите. Днес нараства значително броят на онлайн потребителите на кинотворбите и индустрията се съобразява с това. От една страна се търсят нови и придобиващи по-голяма масовост онлайн платформи.

Една от тях е Cinify, представена от Георги Иванов от Chouchkov Brothers. Cinify (www.cinify.com) предоставя на всички собственици на авторски права за кинотворби възможност да разпространяват, рекламират и получават приходи от творбите си онлайн, използвайки свой собствен акаунт. Базирана в Калифорния, Cinify работи в цял свят, като търси за всеки отделен клиент най-подходящите за неговия филм интернет платформи.

Cinify влиза в ролята на агент по продажбите на независими продукции, подготвя персонализирана стратегия за всеки клиент, свързва с линк за възможност за гледане онлайн всяко споменаване на отделно кинозаглавие на техните клиенти и се занимава освен това и с издирването и забраната на незаконните появи в торенти на филмите на своите клиенти. “InVitro” (www.invitr0.com), представена от Артемио Бенки и Петра Оплакова е платформа, ориентирана към млади кинотворци, която ги насърчава да създават късометражни филми с минимален бюджет по определена зададена тема.

Идеята на платформата е да обедини начинаещите кинаджии, които ъплоудват в сайтове като Youtube и Vimeo своите първи творби, за да си спечелят популярност. “InVitro” селектира филмите, които показва, свързва ги със своята мрежа от партньори и им помага не само да придобият популярност, но и да печелят от това. Партньорите на “InVitro” са продуцентски компании от цяла Европа, които търсят нова, свежа реализация на идеи в късометражни филми, които могат да бъдат излъчени по телевизията или да се разпространяват онлайн или в кината. Друг важен момент в стратегията на “InVitro” е да свързва известни търговски марки с млади кинорежисьори, за да насърчава взаимно полезното сътрудничество между двете страни.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


0
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари