IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Московски обясни на депутатите нуждата от реформи в БДЖ


Обратно в новината

Коментари Коментари

70
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 6 Не харесвам 0
СЕГАШНИЯ ТРАНСПОРТЕН МИНИСТЪР МОСКОВСКИ Е ПЪЛЕН ***! АКО НЕ БЕШЕ ВРЪЗКАР, НИКОГА НИКОЙ НЯМАШЕ ДА ГО НАПРАВИ МИНИСТЪР, ЗАЩОТО Е НЕКОМПЕТЕНТЕН, НАГЪЛ И СИ Е ПОВЯРВАЛ АМА УЖАСНО МНОГО! НЯМА НИКАКВА ПРЕДСТАВА КАКВО СЕ СЛУЧВА В ПОВЕРЕНОТО МУ ДРУЖЕСТВО, А И МАЙ НЕ ГО ИНТЕРЕСУВА МНОГО МНОГО!
отговор Сигнализирай
69
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 9 Не харесвам 0
Ще подкрепим БДЖ задължително
отговор Сигнализирай
68
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 6 Не харесвам 0
За 150 евро всеки го е страх , затова Гърците дохода им е 1000 евро и стачкуват с месеци , а у нас Страха е 150 евро и робски труд !!!!
отговор Сигнализирай
67
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 1 Не харесвам 4
Нека заплатата на Бойко Борисов не закъснява заради стачката на БДЖ моля не излизайте да стачкувайте защото ще загубите и последните 150 евро заплата !!!
отговор Сигнализирай
66
Наемник
преди 13 години
Харесвам 8 Не харесвам 1
До 64Сигурно познавате една банкера - Цетелина май се казваше...Няма какво да се чудите то е решено преди да попитате.
отговор Сигнализирай
65
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 7 Не харесвам 1
тази стачка е за да събуди хората ,че някой там си прави с хората каквото поиска , а който е доволен от нещата си стои вкъщи или ходи на работа за да може заплатата на Бойко Борисов не закъснява . НАРОДА ТЪРТЕЙ ЕЙ народ ли си или страхльовци ОТ КВО ВИ Е СТРАХ ДА НЕ ЗАГУБИТЕ 150 ЕВРО заплата ли ?
отговор Сигнализирай
64
Историк
преди 13 години
Харесвам 4 Не харесвам 2
Историята помни масовата транспортна стачка преди девет десетилетия на служителите от железниците и пощите в България. Причината е крайно влошеното социално положение на работниците след катастрофалното ни участие в Първата световна война.На 24 декември 1919 г. БКП (т.с.) организира в София голяма протестна демонстрация с искания за социални придобивки. Правителството на Стамболийски разпръсква демонстрацията със сила. БЗНС обявява военно положение, мобилизира армията и Оранжевата гвардия и ги съсредоточава в столицата, като започва масови репресии срещу комунистите. На 25 декември 1919 г. софийските железничари организират митинг с искания за прекратяване на репрессите, отмяна на военното положение и предоставяне на социални придобивки на работниците. Същия ден транспортните работници от Горна Оряховица, Дупница, Стара Загора, Нова Загора, Русе, Пазарджик, Плевен и Лом обявяват стачка. В знак на солидарност обявяват стачка и миньорите от Перник и Бобов дол. На 27 декември ЦК на БКП (т.с.) и Съюзът на транспортните работници обявяват обща транспортна стачка в страната. Около 25 000 служители на железниците, пощите и телеграфите прекратяват работа. Всички железопътни, телеграфни и телефонни съобщения в страната са преустановени. Икономическият живот започва да замира. На 29 декември БКП(т.с.) обявява обща политическа стачка. БРСДП (ш.с.) се обявява против нея и опитва да й противодейства, посредством влиянието си сред печатарските работници. На 3 януари БКП обявява край на политическата стачка. Правителството насилствено мобилизира в армията всички работници, участващи в стачката. Срещу тях и семействата им са предприети репресии - арести, изхвърляне от държавните жилища и други. На 17 февруари синдикатът на локомотивните машинисти, който се намира под влияние на широките социалисти, прекратява стачните си действия. Това слага началото на разцепление сред стачкуващите, което води до официалния край на стачката на 19 февруари. Неуспехът на стачката се дължи главно на разединението на стачниците и на противопоставянето със селячеството. Това е историята от преди девет десетилетия. Преди две обаче, по времето на правителството на Филип Димитров, двата основни синдиката у нас организираха на 14 юли 1992 г. транспортна стачка, която парализира столицата. Тогава по градските линии бяха пуснати автобуси на армията и други ведомства, за да могат софиянци да отидат на работа.
отговор Сигнализирай
63
Няма случайни неща
преди 13 години
Харесвам 11 Не харесвам 1
Фалитът на БДЖ е изгоден някому и скоро ще се разбере кому.
отговор Сигнализирай
62
До М.К.Р.
преди 13 години
Харесвам 1 Не харесвам 2
Отиди на училище, научи се да пишеш, а после след като добиеш някаква грамотност поне няма да си толкова смешен.
отговор Сигнализирай
61
Икономист
преди 13 години
Харесвам 4 Не харесвам 2
Странно е с какво една стачка би помогнала за решаване проблемите на една фалирала фирма. Ако не беше държавна, а частна такъв сценарий би бил немислим.
отговор Сигнализирай
Новини