IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Московски обясни на депутатите нуждата от реформи в БДЖ


Обратно в новината

Коментари Коментари

40
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 8 Не харесвам 1
600 000 хил. са загубите на ден в БДЖ ако не работи - 600 000 хил. значи БДЖ вади пари , е защо да бъде Ликвидирано това друьество тогава , щом изкарва само на ден 600 000 хил лева .Московски ми ти си пълен *** !!!
отговор Сигнализирай
39
Реформатор-патриот!
преди 13 години
Харесвам 9 Не харесвам 1
Ивайло Московски е роден на 19 юли 1972 година в Плевен.Има баклаварска степен по публични финанси от Университета за национално и световно стопанство и магистърска степен по финансова мениджерия от Стопанската академия в Свищов.От 1995 г. до 1996 г. е работил като инспектор в "София Инс". Невероятни успехи!От 1999 г. до 2002 г. е бил търговски директор в Сата"ООД, председател на Борда на директорите и член на Управителния съвет в Монтана"АД, както и член на надзорния съвет Аналитик"АД. Също невероятни успехи! Говори се , че е забил пирон в стената, за да си окачи капата. Няма преки свидетели за това. От 2002 г. до 2003 г. Московски е бил търговски директор в Балтекс комерс" ЕООД.От 2003 г. до 2009 г. е бил управител на о фициално представителство на фирма STOLL - Германия за България. Патриот до мозъка на костите си! Патриот е, душа дава за наука, за свобода! Но не свойта душа братя, а душата на народа...Владее немски и английски езици. С конския си ум е зачудил *** и голямо. За него важи поговорката Акъл море, глава шамандура!
отговор Сигнализирай
38
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 4 Не харесвам 1
Една стачка ще доведе дружеството до сигурна ликвидация. И това ще доведе до съдбата на Кремиковци. 400 хил. лв. на ден ще бъдат загубите от една стачка за товарните превози и 200 хил. лв. за пътническите, смята още Московски. Е щом това са загубите според Московски защо трябва да бъде Приватизирано БДЖ и изобщо сащо трябва да има съкращения ??????????????????????????????????????????????????????????
отговор Сигнализирай
37
Бай Ганьо?
преди 13 години
Харесвам 9 Не харесвам 1
И сега логически следващото действие-да го ПРИВАТИЗИРАМЕ щом е на загуба.Пълни некадърници. Това е елементарно следствие от убиването на икономиката от Бат Бойко чрез Дянков.Другите бли винони че трябва да плати лизинговите вноски за новите мотриси. Че загуби и най -хубавите си влакове бе НЕКАДЪРНИК такъв.
отговор Сигнализирай
36
язе
преди 13 години
Харесвам 11 Не харесвам 2
единствения недостатък на съкращението на тези 2000 души е, че сред тях ще си отидат кадърни и работни хора, а както винаги ще останат доста подмазвачи и шуробаджанаци.
отговор Сигнализирай
35
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 14 Не харесвам 1
Министърът на транспорта и съобщенията Ивайло Московски се отчете пред депутатите за ситуацията в БДЖ. Пред парламента той обясни, че проблемите в железниците не са от вчера...Те били от вдруги ден. Май не си Московски, май си Хамерикански...Чети овчарче, чети АБ, то сляпото окато прави...Макар че това едва ли е вярно. Железниците са най-евтиния и сигурен трансторт, иланкоолу...Какво си учил по чужбина, колко пари си пропилял? Да, вярно, през ден пътуваш до Брюксел и Ню Йорк, за какво са ти железници.
отговор Сигнализирай
34
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 12 Не харесвам 1
Нека реформата в БДЖ започне с министъра на транспорта - Московски !!! Щом БДЖ са на загуба , на загуба е и министерство на транспорта - да закриват министерството и министъра му . Кел файда от министерство на транспорта като няма транспорт ???? Аджиба да питаме умния министър ???
отговор Сигнализирай
33
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 12 Не харесвам 2
Еми затова се пише , Министерство на транспорта заедно с министъра да бъдат съкратени , а след това нека съкратят и БДЖ !!!
отговор Сигнализирай
32
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 10 Не харесвам 2
Хора да ви светна всички едрогабаритни стоки минават през бдж да кажеш ,че са на загуба е да обявиш ,че всички автомобилни превозвачи са на такава , като при тях е дори по трудно.Просто бдж искат да го приватизират и да храним чужд монополист , които е корумпирал някои .Само си перставете какъв обем са въглищата ,а за останалото не ми се мисли, как да са на загуба като през тях минава 70% от стокообмена?
отговор Сигнализирай
31
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 15 Не харесвам 3
Нека подкрепим хората в сверата на БДЖ те са идни Българи като всички нас !!!
отговор Сигнализирай
Новини