IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Московски обясни на депутатите нуждата от реформи в БДЖ


Обратно в новината

Коментари Коментари

60
М.К.Р.
преди 13 години
Харесвам 7 Не харесвам 1
Московски ли си Кремалски ли си незнам,но незнам и какво е това,дружество инфа структора взимат високи такси на БДЖ-то,а то от своя страна ще фалира,това не е ли като да произвеждаш ел.енергия за 0.04 ст.,а преносната мрежа(ЕОН и ЧЕЗ)го доставят за 25.89лв.до домовете ни. Тези структори са направени от българският народ за ползу рода,а не да ги държат бивши и настоящи комунисти.Затова трябва да се стачкува и ако пак нестава да се взимат тоягите от всички работещи и да преструкторираме България!!
отговор Сигнализирай
59
Прости истини
преди 13 години
Харесвам 4 Не харесвам 4
Държавата доказа за пореден път, че не може и не трябва да управлява търговски фирми.
отговор Сигнализирай
58
Предсмъртно
преди 13 години
Харесвам 4 Не харесвам 1
За българската железница или добро, или нищо. Амин!
отговор Сигнализирай
57
9К79 Точка У
преди 13 години
Харесвам 6 Не харесвам 3
Проблемът на БДЖ не са броя на работещите там, а липсата на работа за тях! През соца с него се возеха млн. тонове товари - руди, кокс, торове, метали за тежката промиш. и т.н. Сега тези товари ги няма. Пътнически превози също са с огромни загуби поради липса на клиенти - бяха внесени хиляди таратайки от моргите на запада и сега нашенеца се таралянка с тях. Като прибавим към това и кражбите на гориво, части за скраб и т.н и се получава сегашната картинка, без съкращения няма дя мине!!!
отговор Сигнализирай
56
до 54
преди 13 години
Харесвам 8 Не харесвам 2
Ти в ред ли си? Железопътния транспорт е кръвоностната система на една държава!
отговор Сигнализирай
55
до Яна
преди 13 години
Харесвам 4 Не харесвам 3
Ако БДЖ беше частна, как щяха да я източват в продължение на години?!??? И ако стане частна, жална ни майка! Където се появи частника, на всичко е.а майката! И пак към държавата гледат, да им налива в бизнеса! Кражбата от държавата е любим спорт на местни и чужди олигарси и това е проблема!!!
отговор Сигнализирай
54
фокс
преди 13 години
Харесвам 2 Не харесвам 9
Може ли да се поддържа влак защото "дядо Пешо " пътувал всяка сутрин 8 км за да носи канче супа на сестра си в некакво село!???
отговор Сигнализирай
53
1997
преди 13 години
Харесвам 5 Не харесвам 3
ББ, ЦвЦв, ЦЦ, СД и т.н. упорито искат да проверят дали може да се повторят събитията от януари и февруари 1997-***!Ами май ще успеят - и през 1997-*** и през 2012-та българите сме най-бедните в Европа! Не в ЕС, в континента Европа сме най-бедните!
отговор Сигнализирай
52
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 6 Не харесвам 2
То си е ясно - някой си е заплюл златната кокошка "Товарни превози" и сега по примера на Кремиковци, ще си го прилапа!!! А стачката им бърка отзад!
отговор Сигнализирай
51
яна
преди 13 години
Харесвам 1 Не харесвам 6
Ако БДЖ беше частна фирма досега всичко щеше да е О,кей.. но разбира се от тези хрантутници псевдо синдакалисти нямаше да има и помен..дано след приватизацията те да са от първите изритани..писна ми от тъпите им приказки!
отговор Сигнализирай
Новини