Какви са причините за закъснения на влакове?

Железницата иска последователна политика, заяви Петър Бунев
27 авг 2024 20:10, Гергана Попова
17
Какви са причините за закъснения на влакове?
Снимка: БГНЕС

Гвоздейков имаше голямо желание, искаше да остави след себе си нещо, но не беше наясно, че не стават много бързо нещата, особено в система като железниците. Това не е нещо, което може да го промениш от днес за утре. Железницата иска последователна политика. Този заяви за БНР Петър Бунев, председател на Синдиката на железничарите в България към КНСБ.

"Когато трябваше да се бута влакът - и друг път се е случвало. Това е не толкова авария, лошо стечение.То му трябва да се бутне един метър и влакът тръгва. Но за другото – пожарът, притесненията са основателни", каза още Бунев относно зачестилите инциденти и проблемни ситуации в БДЖ.

По думите му, машините са от по-старите, модернизирани, минал е ремонт.

"Случват се тези неща. Извънредният труд не е причина за запалването на локомотива, няма пряка връзка. Едно от звената, които куцат, е поддръжката – и на локомотивите, и на вагоните. Там е най-ниското заплащане. Хора не можем да привлечем и вие ясно каква квалификация ще притежават тези хора", подчерта той относно поредния запалил се локомотив и стотиците свободни работни места в системата. Една от причините за закъсняващите влакове са недовършените ремонти", добави още Бунев.

Според Бунев, никога няма да дойде конкуренция, докато инфраструктурата е в това състояние.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


17
Още от Общество
Над 17 хиляди души са получили запор на пенсиите или заплатите си
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
15
0
 
1
 
! Отговори
Отговор : преди 2 седмици
Няма кой да бута влака... :)
14
0
 
5
 
! Отговори
115 преди 2 седмици
БуневЯ кажи колко взема заплата, един човек който отговаря за сигурността на движение на влака, демек машинист, ревизор, и колко взема такъв който не отговаря пряко за това нещо?
13
1
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 2 седмици
До 13 Ако има частен превозвач на пътници и пътниците ще избягат при него. Никой уважаващ себе си човек няма да се качи в сегашното БДЖ. Като изключим пътуващите до/от раб. си места, които могат и прави да пътуват в коридора, без да сядат във вагон, без да ползват тоалетна.
12
2
 
10
 
! Отговори
Пловдив преди 2 седмици
Господин пимк е проблема от както взе да заграбва БДЖ започнаха саботажи палежи закъснение смърт и така нататък .
11
0
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 2 седмици
До 8 Може и 20 други фирми да има, но Пътнически превози е само едно държавно предприятие. Кой друг извършва пътнически превози?
10
7
 
6
 
! Отговори
До 8 преди 2 седмици
Как така няма друга фирма?Още 17 превозвача има,същите като БДЖ,но са частни.Спред теб там какви хора работят?Лекари ли?Много от добрите железопътни работници се изнесоха при частниците,щото дават пари.В БДЖ "работят" само хрантутници те.На 20 депа в България нямало кой да работи?БДЖ Пътнически превози и 200 локомотива да имат на 20 депа излизат по 10 машини на депо.Ако не могат да поддържат 10 машини едно цяло депо по-добре реално да ги закрият.БДЖ е свърталище на негодници и безделници.
9
2
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 2 седмици
До Анонимен 5 Те са си за приватизиране и по- точно за закриване, и да навлиза друг превозвач със свой оперативен състав, сегашните хора изобщо да не ги взема на работа. Те са се доказали като н е ка д ър ни.
8
3
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 2 седмици
Разбира се, омаловажават се проблемите. Бутането на влак не е било кой знае какъв проблем, закъсненията били заради ремонтите, нищо, че закъсненията не са от сега и преди имаше закъснения. За ремонт хора нямало, заплатите били ниски, ама то хората са ви толкова кадърни, щото са хора на някого. Добрите специалисти няма къде другаде да работят, освен в БДЖ, друга фирма няма. Просто не подготвяте хора, не ставате всичките в БДЖ, това ви е проблемът.
7
0
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 2 седмици
Направете проверка на продажбата на вагони и локомотиви след 2003 година и ще видите защо е в това състояние железницата.
6
0
 
11
 
! Отговори
Анонимен преди 2 седмици
Докато има такива хрантутници и некадърници като Бунев вече 50 години, БДЖ то никога няма да просперира.
5
2
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 2 седмици
Опитват се да направят всичко възможно да ги приватизират.
4
3
 
8
 
! Отговори
мързел, накедърност, преди 2 седмици
немърливост, нехайство, лапане под форма на общ поръчки, плитко мислене, незаинтересованост за пътниците, и много други, и тиквата е виновен с неговите предсрочни избори временни министри се сменят като салфетки: Какви са причините за закъснения на влакове?
3
0
 
12
 
! Отговори
Така ще е преди 2 седмици
Работниците които поддържат подвижният състав получават мизерни заплати. Резервни части няма. Винаги се бърза да се извадят локомотиви и вагони да пътуват защото трябва да се извозят пътниците. Ръководителите си получават добри заплати, но за хърбите няма пари.
2
0
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 2 седмици
Поддръжка на Локомотив и Вагони и съоръжения би следвало да бъде добре платена работа. Това си е до вътрешна организация!
1
0
 
10
 
! Отговори
Анонимен преди 2 седмици
Поддръжка на Локомотив и Вагони и съоръжения би следвало да бъде добре платена работа. Тва си е до вътрешна организация!