Терзиев: Задръстванията ще продължават, докато София се развива

Целта ни е столицата да стане европейски град
17 окт 2024 10:56, Анисия Иванова
121
Терзиев: Задръстванията ще продължават, докато София се развива
Снимка: БГНЕС

От една страна чувам, че заради многото ремонти и строителство имало огромно задръстване, от друга страна се казва, че няма никакви ремонти и строителство. Не знам каква е причината да бъде свикано това извънредно заседание на Столичния общински съвет. Такива заседания се свикват, когато има нещо извънредно. Това заяви кметът на Столична община (СО) Васил Терзиев на брифинг преди извънредното заседание на местния парламент, на което ще бъде изслушан за трафика в града.

„Задръствания има и ще продължава да има, когато се увеличава населението и има толкова много автомобили. Нашата амбиция е да подобрим инфраструктурата на града, за да може да караме по едни европейски улици и да не си чупим краката по тротоарите, когато вървим. Задръствания ще продължи да има, докато този град продължи да се развива. Не сме ние първите, които сме затваряли, за да се построи - дали околовръстно, дали булевард. Надяваме се да реализираме това да имаме транспортен модел, за да може да станем модерен европейски град“, каза още Терзиев. Той обяви, че предстои отваряне на кръстовището на улица „Опълченска“ и булевард „Сливница“.

„Софиянци трябва да знаят, че докато се подобрява транспортната инфраструктура, докато се строи метро, няма как да не изживеят тези неудобства“, каза още Терзиев, цитиран от БГНЕС.

От своя страна председателят на групата на „Продължаваме промяната – Демократична България (Спаси София)“ Борис Бонев съобщи, че са положили изключително сериозни усилия и много внимание на подготовката на днешния брифинг и сесия на СОС със специалисти в областта на психиатрията.

„Поставяме на ГЕРБ диагнозата на патологичните лъжци“, заяви той.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


121
Още от София
СОС се събира извънредно заради трафика
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
143
0
 
0
 
! Отговори
Новото старо преди 8 секунди
Бойко при едни избори беше обещал да премести министерсства в други области. Обаче котараците му казаха , че това е далаверата на софиянци да държат министерствата и потока на парата в шоплука - такса 20% за всеки проект и финансиране има това го знаят и децата вече.
142
0
 
2
 
! Отговори
Обективен преди 1 минута
И какво се развива в София бе, жалки комунисти, префасонирани на демонократи?! Пътищата сомалийски, чистотата като в Бангладеш, а блоковете несанирани и по-зле отколкото в Северна Корея. Развиват дейността си чуждестранните компании, които експлоатират евтината ни работна ръка, а печалбата отива в чужбина. Смехурковци, неможачи и несретници управляват от 1944 г. до днес!
141
1
 
0
 
! Отговори
Име преди 2 минути
До 140 Румен, то с фандъка защото беше по-различно! Не защитавам ДС отрочето!
140
0
 
1
 
! Отговори
Румен преди 4 минути
Махнахте Фандъкова и всичко цъфна и върза, браво, гении.
139
0
 
1
 
! Отговори
Радослав преди 8 минути
До 137: със затваряне на центъра за МПС-та се опитваш да овладееш симптомите, а не се адресира първоизточника на проблема.
138
0
 
3
 
! Отговори
Манхатън преди 10 минути
София не може да понесе повече от 600 хиляди жители , а се натъпкахте към два милиона. Още колко милиона трябва да се натъпчете , че да ви дойде акъла ? Вижте улиците на Мумбай и си правете сметките.
137
0
 
0
 
! Отговори
Затваряне преди 10 минути
ако ще има по центъра трябва е само за лични автомобили защото как ще зареждат магазините, ако се повреди нещо как стигнат да го поправят?
136
1
 
2
 
! Отговори
Радослав преди 12 минути
Така хем хората ще си остават по родните места и ще имат работа там, хем софиянци ще са доволни, че градът им не е задръстен от провинциалисти и всички ще са доволни. София просто не е проектирана за 2+ милиона население.
135
0
 
3
 
! Отговори
Парадокс преди 12 минути
хем все подобряват хем все по-зле става. От 6 години пътувам от провинцията до София и все по-зле става положението. За си избием разходите от висене по задръствания и липса на паркинги вдигаме цените , пък и не само ами всички .от 8 часа работен ден ако 4 часа са ти висене по задръствания и обикялане в търсене на място за паркиране няма как да има производителност.
134
0
 
3
 
! Отговори
Радослав преди 13 минути
Проблемът на София е политиката на централизация която държавата води. Само изместете министерствата и агенциите на по логични места (други градове в държавата) и само от техните служители ще падне населението на София с половин милион. Като се сложат и централи и офиси на фирми които са там защото министерствата са там и ето ти още 300-400 000 по малко в София. В момента всеки който иска нормална работа или доход отива в София, не защото иска да е там, а защото няма друг вариант.
133
0
 
1
 
! Отговори
Гошо преди 13 минути
Терзиев, София не е разчетена за този трафик. Колкото и буферни паркинги да има те няма да са достатъчни. По Цариградско има постоянно задръстване . Не може да има разширения защото няма на къде. Може би еднопосочно движение е един от изходите.
132
1
 
4
 
! Отговори
Реорганизатор преди 17 минути
Лесно: 1.Премести половината от държавните структури от средата на София в провинцията. 2. Затвори центъра за движение. 3. Направи широки велосипедни пътеки между блоковете. 4. Събирай такси за влизане на коли в центъра. 5. Дишай чиат въздух
131
1
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 21 минути
УЖАСЯВАЩА НЕКАДЪРНОСТ И ЧУДОВИЩНА КОРУПЦИЯ, ТОВА СА ДВАТА НАЙ-СЕРИОЗНИ ПРОБЛЕМИ НА БЪЛГАРИЯ!!!
130
0
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 24 минути
Ако решите да пооправите малко градския транспорт много хора с удоволствие ще го използват (включително и аз).Наскоро колата ми беше на ремонт и се наложи около седмица да го използвам.Равносметка - с колата стигам за 10-15 мин, а със смяна на 2 автобуса това време се увеличава на около час и половина (разстоянието е около 4 км).Най-големият проблем е, че автобусите и спирките са препълнени, но едва ли г-н кмета го интересува, него все пак го возят с хубава нова кола, платена от народа.
129
0
 
5
 
! Отговори
Мумбай на Балканите преди 27 минути
Затваряй центъра за коли и готово. 2 милиона с трошки се врът на лево и на десно с коли все едно карат в багажника Панагюрското съкровище. Колелета или метро само в централната халка на столицата. Кака мара с голфо ходи да си прави маникюра от Банишора на Витошка.
128
0
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 30 минути
Сф е проектирана за 50 хиляди човека возещи се на каруци а не за 2 млн каруцара
127
0
 
4
 
! Отговори
Дигитализейшън преди 33 минути
На нашия некой да му каже най-накрая , че трафика не е признак за развитие , а точно обратното. В Индия и Пакистан също има трафик ;) . Богати са тези държави, в които и богаташите използват обществен транспорт, а не тези , в които бедните се возят с коли.
126
0
 
2
 
! Отговори
Развива се преди 33 минути
В посока бъдещо гето. При това скъпо.
125
3
 
2
 
! Отговори
Дарвин преди 35 минути
Всички се движат с коли, дори децата ги водят до даскало с коли. Едно време ако те вземат или докарат с кола ваще значеше , че си или болен или си направил някой гаф като да смъкнеш некое голямо стъкло с глава. Умишлено се съботира транспорта с влакове и тролей за да се продава нефт и коли. В Дания всички са с обществен транспорт или колела.
124
0
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 37 минути
Всяка нова кооперация трябва в плана за конструкция да има подземен паркинг САМО ЗА ЖИВУЩИТЕ ! Зад всяка стара соц панелка пространството с подземен паркинг.Възможно е , но никой не се наема да го направи .