Терзиев: Задръстванията ще продължават, докато София се развива

Целта ни е столицата да стане европейски град
17 окт 2024 10:56, Анисия Иванова
154
Терзиев: Задръстванията ще продължават, докато София се развива
Снимка: БГНЕС

От една страна чувам, че заради многото ремонти и строителство имало огромно задръстване, от друга страна се казва, че няма никакви ремонти и строителство. Не знам каква е причината да бъде свикано това извънредно заседание на Столичния общински съвет. Такива заседания се свикват, когато има нещо извънредно. Това заяви кметът на Столична община (СО) Васил Терзиев на брифинг преди извънредното заседание на местния парламент, на което ще бъде изслушан за трафика в града.

„Задръствания има и ще продължава да има, когато се увеличава населението и има толкова много автомобили. Нашата амбиция е да подобрим инфраструктурата на града, за да може да караме по едни европейски улици и да не си чупим краката по тротоарите, когато вървим. Задръствания ще продължи да има, докато този град продължи да се развива. Не сме ние първите, които сме затваряли, за да се построи - дали околовръстно, дали булевард. Надяваме се да реализираме това да имаме транспортен модел, за да може да станем модерен европейски град“, каза още Терзиев. Той обяви, че предстои отваряне на кръстовището на улица „Опълченска“ и булевард „Сливница“.

„Софиянци трябва да знаят, че докато се подобрява транспортната инфраструктура, докато се строи метро, няма как да не изживеят тези неудобства“, каза още Терзиев, цитиран от БГНЕС.

От своя страна председателят на групата на „Продължаваме промяната – Демократична България (Спаси София)“ Борис Бонев съобщи, че са положили изключително сериозни усилия и много внимание на подготовката на днешния брифинг и сесия на СОС със специалисти в областта на психиатрията.

„Поставяме на ГЕРБ диагнозата на патологичните лъжци“, заяви той.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


154
Още от София
Иван Таков: Общината плаща половин милион хонорари на адвокати
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
135
1
 
4
 
! Отговори
Парадокс преди 2 часа
хем все подобряват хем все по-зле става. От 6 години пътувам от провинцията до София и все по-зле става положението. За си избием разходите от висене по задръствания и липса на паркинги вдигаме цените , пък и не само ами всички .от 8 часа работен ден ако 4 часа са ти висене по задръствания и обикялане в търсене на място за паркиране няма как да има производителност.
134
1
 
10
 
! Отговори
Радослав преди 2 часа
Проблемът на София е политиката на централизация която държавата води. Само изместете министерствата и агенциите на по логични места (други градове в държавата) и само от техните служители ще падне населението на София с половин милион. Като се сложат и централи и офиси на фирми които са там защото министерствата са там и ето ти още 300-400 000 по малко в София. В момента всеки който иска нормална работа или доход отива в София, не защото иска да е там, а защото няма друг вариант.
133
0
 
3
 
! Отговори
Гошо преди 2 часа
Терзиев, София не е разчетена за този трафик. Колкото и буферни паркинги да има те няма да са достатъчни. По Цариградско има постоянно задръстване . Не може да има разширения защото няма на къде. Може би еднопосочно движение е един от изходите.
132
2
 
6
 
! Отговори
Реорганизатор преди 2 часа
Лесно: 1.Премести половината от държавните структури от средата на София в провинцията. 2. Затвори центъра за движение. 3. Направи широки велосипедни пътеки между блоковете. 4. Събирай такси за влизане на коли в центъра. 5. Дишай чиат въздух
131
1
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 2 часа
УЖАСЯВАЩА НЕКАДЪРНОСТ И ЧУДОВИЩНА КОРУПЦИЯ, ТОВА СА ДВАТА НАЙ-СЕРИОЗНИ ПРОБЛЕМИ НА БЪЛГАРИЯ!!!
130
1
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 2 часа
Ако решите да пооправите малко градския транспорт много хора с удоволствие ще го използват (включително и аз).Наскоро колата ми беше на ремонт и се наложи около седмица да го използвам.Равносметка - с колата стигам за 10-15 мин, а със смяна на 2 автобуса това време се увеличава на около час и половина (разстоянието е около 4 км).Най-големият проблем е, че автобусите и спирките са препълнени, но едва ли г-н кмета го интересува, него все пак го возят с хубава нова кола, платена от народа.
129
0
 
6
 
! Отговори
Мумбай на Балканите преди 2 часа
Затваряй центъра за коли и готово. 2 милиона с трошки се врът на лево и на десно с коли все едно карат в багажника Панагюрското съкровище. Колелета или метро само в централната халка на столицата. Кака мара с голфо ходи да си прави маникюра от Банишора на Витошка.
128
0
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 2 часа
Сф е проектирана за 50 хиляди човека возещи се на каруци а не за 2 млн каруцара
127
0
 
7
 
! Отговори
Дигитализейшън преди 2 часа
На нашия некой да му каже най-накрая , че трафика не е признак за развитие , а точно обратното. В Индия и Пакистан също има трафик ;) . Богати са тези държави, в които и богаташите използват обществен транспорт, а не тези , в които бедните се возят с коли.
126
0
 
4
 
! Отговори
Развива се преди 2 часа
В посока бъдещо гето. При това скъпо.
125
3
 
3
 
! Отговори
Дарвин преди 2 часа
Всички се движат с коли, дори децата ги водят до даскало с коли. Едно време ако те вземат или докарат с кола ваще значеше , че си или болен или си направил някой гаф като да смъкнеш некое голямо стъкло с глава. Умишлено се съботира транспорта с влакове и тролей за да се продава нефт и коли. В Дания всички са с обществен транспорт или колела.
124
0
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 2 часа
Всяка нова кооперация трябва в плана за конструкция да има подземен паркинг САМО ЗА ЖИВУЩИТЕ ! Зад всяка стара соц панелка пространството с подземен паркинг.Възможно е , но никой не се наема да го направи .
123
2
 
2
 
! Отговори
до 121 преди 2 часа
Ми не мисля да си ходя по родното място. Купих ск апартамент в София и от 10 години живея тук. Парите и развлеченията в София са доста повече.
122
0
 
11
 
! Отговори
ВСЕКИ ДЕН преди 2 часа
минавам покрай детелината на бу. България и околовръстното. Задръстванията са в резултат на потресаващата им некадърност, а не защото се развиваме.
121
0
 
0
 
! Отговори
Троян преди 2 часа
***, които ходеше за гъби, във моята гора ги намери::)
120
0
 
3
 
! Отговори
Бай Тошо преди 2 часа
Васко оправи ни градския за да не пътуваме с коли. Срам бе от Дианабад до Гео Милев се стига по-бързо пеша отколкото с градския.
119
5
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 2 часа
Задръстванията ще спрат когато всички придошли софиянци си отидат по родните места.
118
1
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 2 часа
КАТО ИЗБИРАТЕ ЗА КМЕТОВЕ УЧИТЕЛКИ ПО РУСКИ, ОФИСНИ ЛЪВОВЕ ОТ АЙТИ СЕКТОРА И ГЛАВНИ АРХИТЕКТИ ОТ СЕЛО ТАКА СТАВА
117
1
 
8
 
! Отговори
Кан преди 2 часа
Убеждаваха ни, че при Фандъкова е зле и безотговорно. Значи щеше да е лесно да блеснат, ама уви тия къкат яко повече особено Бонев пиарчето!
116
1
 
12
 
! Отговори
Ддд преди 2 часа
Явно Васко Ухото не знае слогана на София, "Расте но не старее".С това си изказване Васко казва, да го Дхат софиянци!