Влакът се е движел със 110 км/час, когато е прегазил работниците

Какво е състоянието на ранения служител?
30
Влакът се е движел със 110 км/час, когато е прегазил работниците
Снимка: Димитър Кьосемарлиев, Dnes.bg

Бързият влак, блъснал работник и ранил друг на жп линията в Плевенско, се е движел със 110 км/час, съобщи за БТА инж. Бойчо Скробански от Националния борд за разследване на произшествия във въздушния, водния и железопътния транспорт.

Тежката жп катастрофа е станала в района на язовир "Горни Дъбник". Двама души са били блъснати от влак, като единият е загинал. От Национална компания "Железопътна инфраструктура" (НКЖИ) уточниха, че инцидентът е станал с двама техни служители, които по това време са работели на железния път.

Още по темата
Инж. Бойчо Скробански обясни, че около 22:00 часа снощи подбивна машина, поддържаща железния път, заминава от гара Телиш към междугарието Телиш-Горни Дъбник. "Тя спира на определеното място за работа. От машината слиза технически ръководител и главен инженер на жп секцията във Враца. В този момент по съседния път №2 преминава бърз влак със скорост около 110 км/час помита техническия ръководител и го убива на място", добави Скробански.

Той обясни, че локомотивният машинист предприема бързо спиране, на около 700-800 метра спирачен път. "Вторият служител от въздушната струя е завъртян леко, натъртен е и с охлузвания. Жив е и адекватен. Оказана му е спешна медицинска помощ в болницата в Плевен", каза още Скробански.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


30
Още по темата: влакзагинали
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
7
2
 
13
 
! Отговори
Хмм преди 3 месеца
Известен факт е, че най- трудно е да си министър на транспорта и съобщенията. Трябва да държиш пощите и БДЖ с лоша организация и винаги на ръба на фалита. В противен случай, няма да си министър или няма да си жив. Пощите имат клон във всяко село, които се посещават ежедневно за по едно вързопче сметки за ток и вода. Ако започнат да изпълняват ефективно куриерски услуги, никоя частна фирма няма да може може да се конкурира с тях.
6
0
 
16
 
! Отговори
763 преди 3 месеца
технически ръководител и главен инженер, демек хора на години. да, в тъмното е трудно да прецениш разстоянието до другия влак, ама той не е като да се движи безшумно или да няма фар, който свети на километър... спри отстрани или си остани на машината на другия коловоз, изпуши една цигара, работата няма да избяга докато мине бързия, и без това е 4-5 вагона, не е 1км композиция да се точи...
5
0
 
35
 
! Отговори
Ханс преди 3 месеца
Щом техническия ръководител и главният инженер са такива iдиоти, смятай кви са им подчинените !?!
4
3
 
6
 
! Отговори
ех перк Алекс преди 3 месеца
'ба си влаковете, изтепаа сума ти народ, даже и жепейци.кво им стаа на тия, мноо агресивни, движат се по релсите и не им пука за ората, не спират на прелезите, атам требе - спри, огледайсе, ослушайсе и ако не иде в човек премини. неизправни спирачки, превишена скорост ...
3
6
 
7
 
! Отговори
Алов преди 3 месеца
Време е да се приватизират и да се продадат на Пеевски, много желязо ще изкара
2
4
 
17
 
! Отговори
пияница мистик преди 3 месеца
Не мога да повярвам, че в БГ влак може да се движи със 110 км/ч :)))
1
0
 
28
 
! Отговори
Анонимен преди 3 месеца
И тук е пълен хаос и деградация както е в цялата държава!