Реклама Експо продължава до 14 октомври. Снимка: Dnes.bg
|
Ден, след като изложението Реклама Експо стартира официално в НДК, събитието все още не се радва на голям наплив от посетители.
Докато повечето от изложителите на по-горните етажи чакаха някой заинтересован потребител да обърне внимание на щандовете им, Dnes.bg реши да зададе няколко блиц-въпроса към организаторите на изложението.
На тях отговори мениджърът във фирмата съорганизатор на събитието - Прим Дизайн, Тодор Огнянов:
Адекватно ли бе рекламирано 15-то издание на Реклама Експо?
Направихме добра реклама, според нас - достатъчна за такъв тип изложение. Ако ставаше въпрос за търговско изложение, щяхме да направим по-мащабна реклама, но тогава и таксата за участниците щеше да стане по-висока.
Имахме афиши и табла по улиците, три радиа информират за изложението, а финалната програма ще бъде излъчена по националната телевизия. Има реклама и на страниците на някои списания.
Може ли да се каже, че има отлив на посетители?
Отлив на посетители няма. Тези, които са заинтересовани, идват и са тук. Освен това повечето хора идват към края на програмата, дори в последния ден и час преди конкурса. Не направихме изложението през уикенда, за да не идват хора, които всъщност не проявяват реален интерес към това, което правим.
Много фирми-участници трябва да се замислят дали представят нужното на потребителя и респективно могат ли да превърнат този посетител тук в клиент.
Какъв е точният брой на участниците в тазгодишното издание на Реклама Експо?
Участват точно 159 фирми, две от тях даже още не са платили таксата си.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase