Нашествие на китайски е-коли на ниски цени на "Автосалон София"

Производителите се насочват към модели на цени от 25 000 €
21 окт 2024 14:50, Анисия Иванова
19
Нашествие на китайски е-коли на ниски цени на "Автосалон София"
Снимка: Bloomberg TV Bulgaria

"Автомобилен Салон София" бе отворен на 18 октомври, през уикенда беше посетен  на 17 000 посетители. На изложението са представени най-новите автомобилни тенденции, разполагайки с 211 различни модела автомобила, като 52 от тях са премиери за българския пазар, а електрическите са 40.

В Европа през тази година има само още едно такова събитие – това в Париж, което прави изложението у нас най-голямото в Европа като експонати и премиери, това коментира Нестор Несторов, член на УС на Асоциацията на автомобилните производители и техните организирани представители в България и бранд мениджър на "Фолксваген" за България, в предаването "Бизнес старт" с водещ Христо Николов.

Производителите се насочват към модели на цени от около 25 000 евро, за да привличат нови клиенти. Това показва трансформацията на сектора.

Снимка: Димитър Кьосемарлиев, Dnes.bg

"Това е един от акцентите на изложението в София – има нашествие на китайски марки, които влизат с непознати модели за България, а голяма част от тях са електрически и точно в ниските ценови нива. Насочени към тези ценови нива, европейските производителите искат да реагират.“

Събеседникът обясни, че Китай има сериозно предимство, разполагайки със суровините, нужни за направата на електромобили. Страната инвестира големи суми в сектора, а производството на батерии е изключително оптимизирано, което дава конкурентно предимство.

Повече за развитието на автомобилния сектор у нас и в Европа гледайте във видеото на Bloomberg TV Bulgaria

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


19
Още по темата: СофияколиBloomberg TV Bulgaria
Още от Звезди
Как разводът се оказа най-полезното нещо за Софи Търнър
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
18
0
 
0
 
! Отговори
Who Cares преди 55 минути
Mnogo neprofesionalni snimki. Na bolshinstvoto pokazvat posetiteli ili manekenki, a vyobshte ne se vizhda za kakva kola stava duma.
17
3
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 2 часа
Ще гледаме пожарища по кръстовищата скоро. Тия китайски сапунерки горят всеки ден в Китай. Евтиното излиза скъпо, са казали хората - който иска, да си купува "евтино".
16
3
 
5
 
! Отговори
българина преди 5 часа
ЕС И ЕК 20 г ни оптимизират чрез нпо та на цру и мосад, с права на мигранти, колко са лошо руснаците и как сме длъжни да храним нато, колко са важни лгбт и правата им ит.н. сиреч ни занимаваха със смислени и иновативни технологии. Резултата е в Ес не може да се произведе НИТО ЕДИН ПРОДУКТ С АНАЛОГИЧНО СЪОТНОШЕНИЕ ЦЕНА КАЧЕСТВО, НИТО ЕДИН!
15
3
 
3
 
! Отговори
До9 преди 5 часа
Аз щях да го взимам, но като видях че лъжат аз 360 камерата, няма андроид ауто и ползва някакъв двигател мицубиши лаком от 10+ години по лизенц и си взех Кашкай, има всичко и много повече от тоя китаец умрел.
14
8
 
4
 
! Отговори
ПЕЙДЖЪР МАРКА преди 5 часа
КАТО СИ КУПУВАТ КИТАЙСКИ ЕЛЕКТРОНИКИ, ДА НЕ ЗАБРАВЯТ ЧЕ КИТАЙ Е ОРТАК НА РУСИЯ, И ЧЕ БАТЕРИИТЕ ЧЕСТО СЕ ПАЛЯТ И ВЗРИВЯВАТ ДИСТАНЦИОННО..
13
3
 
3
 
! Отговори
Бюд преди 6 часа
Хубаво гледайте BYD. Много гледат, малко виждат.
12
1
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 6 часа
Бг че се фане ли на зелените за чине електрокари.:))
11
3
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 6 часа
Айде народе бий се, не останаха чине електрокарите фоервеки.:))
10
4
 
12
 
! Отговори
Край преди 6 часа
У Перник и Дупница още не са разбрали, че мерцедес бмв и ауди вече не са никакъв "премиум". Ама това е нормално. Те за 100 години не разбраха, че "Мерцедес" е женско име.
9
4
 
4
 
! Отговори
Фен преди 6 часа
До Dong FengДонготата са бъдещето, модерна реализация на нормална цена + 7 години гаранция. Отидеш при Тоята , Хонда, Кия все една и съща кола е. Ще останат и заклетите ВАГ-аджии.
8
1
 
17
 
! Отговори
Пипо преди 6 часа
Нищо ,сега ще утроят митата и след това ще купуваме скъпи европейски тротинетки...
7
2
 
11
 
! Отговори
Айляк преди 6 часа
Големите европейски компании за автомобили сякаш проспаха момента за това, което се задава от Китай. Имам чувството, че японци и южнокорейци ще се справят някак си с китайската конкуренция, но за европейците ще е много трудно да оцелеят. А и лошите взаимоотношения на доста западни страни с Русия допълнително влошават ситуацията - и като пазар, и като суровини. А същевременно се освобождава мегдан за реализация на евтините китайски ел. курници, мани...
6
5
 
17
 
! Отговори
Анонимен преди 6 часа
брюкселските зелки са на път да унищожят автомобилната индустрия в Европа с прекалени изисквания и регулации, от които Китай се възползва подмолно с дъмпингови цени и субсидирано производство. Ще има як мазаляк, особено за немските щайги.
5
4
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 6 часа
Точно на изложението гледах един китайски хибрид Фортинг Ево, смесен разход 8 според производителя, аз на моят Кашкай който не е пълен хибрид ми дава реален 7, та внимателно гледайте защото те на външен вид много са ги докарали.
4
1
 
9
 
! Отговори
Анонимен преди 6 часа
Нема шанс и полза от таквиз медийни напъни. Аз ако имам толкоз пара за китайски електрички, че си взема нещо с качествено с двг на старо.
3
8
 
13
 
! Отговори
До 2 преди 6 часа
На иврупейцити са им ги многу дкъпи щот се имат за голяма раота. Сега ще има санкции, мита, забрани и пропаганди.
2
13
 
14
 
! Отговори
Анонимен преди 6 часа
Както върви светът, да 10 години ще има само китайски автомобили - Европейските производители умират един след друг !
1
4
 
12
 
! Отговори
Dong Feng преди 7 часа
Ние сме бъдещето Мухахахаха