Учени с революционен метод за лечение на рак

Разработен е нов протеин
21 окт 2024 16:06, Анисия Иванова
Учени с революционен метод за лечение на рак
Снимка: Pixabay

Специалисти от университета в Дънди са открили иновативен молекулярен процес, който ще ускори разработването на лекарства за комплексни заболявания, включително рак. Проучването е публикувано в списание Nature Communications.

Новият метод дава възможност да се модифицира протеин, уловен от молекулите на деградатора, премахвайки ненужните му части и омрежвайки останалите фрагменти. Това значително улеснява работата с протеини в лабораторията и прави изследователския процес по-ефективен.

Учените са създали нова версия на протеина, наречена CRBN-midi, която е по-разтворима и по-лесна за кристализиране, като същевременно запазва биологичните свойства на оригиналния протеин. Това спомага за ускоряване на разработването на лекарства, насочени към целево разграждане на протеини.

Повече по темата в megavselena.bg.

Още по темата: ученирак
Още от ЕС
Българските читалища в чужбина сами се финансират

НикогаВечеСДС-Чума преди 10 минути
Лек срещу рака ще се намери, но срещу СДС-Чумата едва ли, защото никой не работили в тази посока, а трябва, защото СДС-Чумата умори в мизерия и глад и около три милиона българи, а повече от два милиона прокуди от Родината ,правейки ги бели роби на западни первезни господари

Анонимен преди 3 часа
Долните осем коментара са абсолютна глупост.

Анонимен преди 4 часа
МЕТИЛИ И ПРОПИЛОВ АЛКОХОЛ.. НО НЕЩО СПЕЦИАЛНО СЕ СЛУЧВА С ХОРАТА. КОИТО ИМАТ ПРОПИЛОВ АЛКОХОЛ В ТЕЛАТА СИ. Черният дроб не може да хване и унищожи тези малкиПАРАЗИТИ. ..... КРАЙ! СТАТИЯТА Е ПРЕМАХНАТА за да може читателите да продълчават да си пият тежки алкохоли - ПРОПИЛОВ И ИЗОПРОПИЛОВ АЛКОХОЛ да се мажат с червила и да си унищожават телата с ХИМИЯ .... Аре у Гьола!

Анонимен преди 4 часа
И разбира се, с пристигането на кръвта от червата в черния дроб, чиято работа е да филтрира токсини, той ще хване ги хване и унищожи. Те нямат шанс да оцелеят при нормалните хора. >>>

Анонимен преди 4 часа
Повечето от нас получават леки повреди (нараняване) на червата от време на време. Миниатюрни ранички дават възможност на яйцата, които са микроспични по размер, да навлизат в кръвоносния поток (и други яйца наПаразити влизат в кръвта по същия начин) Някой от тези яйца всъщност се излюпват в червата или кръвта. Тези новоизлюпени мъничета се наричат miracidia и са ВТОРИЯ стадий. Те плуват с миниатюрните си плавателни косъмчета. >>>

Анонимен преди 4 часа
Възрастния Чревен Метил обача остава плътно закрепен за стените на червата (или черния дроб, матка, причинявайки ендометроса, или тимус, причинявайки СПИН, или бъбрек причинявайки Ходкинова болест >>>

Анонимен преди 4 часа
За да разберем РАКа, трябва да разберем някой основни факти относно Човешкия Чревен Метил. Научното му име е Fasciolopsis busiu. Fluke означава "плосък" и наистина те са една от фамилиите на плоските червей. Паразита е бил изследван поне от 1925 насам. Този *** си има стадии през които трябва да премине за да продължи да се размножава. ПЪРВИЯТ стадий е яйцето. Един възрастенПаразит снася милиони яйца. Те излизат навън заедно със съдържанието на червата. >>>

Анонимен преди 5 часа
УнищожиПаразитите и Бактерията Кандида и няма да имаш Рак - ДЖИНДЖИФИЛ И МЕД. Два по-големи корена ДЖИНДЖИФИЛ се обелват и рендосва на ситно ренде, може и с чопър, и се смесват с 1/2 кг. домашен мед... сместта се дконсумира 3-4 пъти дневно по лъжичка. Да се ползва само НЕ - метална лъжица. Първите резултати се усещат след 2 до 3 дни... просто вдига и мъртвите!!! Кандидата иПаразитите се нахранват с МЕД в който е разстворен ДЖИНДЖИФИЛА и измират моментално и изчезва измислената дума РАК...

Анонимен преди 6 часа
За да се развие всяко едно заболяване значи има наличниПаразити и бактерии в организма, които можете да убиете с тая рецепта и да се наслаждавате на добро здраве: В стъклен буркан настържете на ренде 3 глави Лук, 3 глави Чесън, 3 люти Чушки, корен от Джинджифил, корен от Хрян. След това напълнете буркана с Домашен Ябълков Оцет. Раклащайте буркана всеки ден. След 2 седмици прецедете и използувайте 365 дни течността. Преди да глътнете една супена лъжичка се жабурете с нея.. Лекува всичко!

Анонимен преди 7 часа
Идеален ще е метода, особено като се разбере колко е скъп и всъщност нищо не лекува, както всичките им лечебни методи напоследък.