Акад. Ралчев: Не е професионално да се хвърля вина на пилотите

Часовете за летене са малко, материалната част е остаряла
17 окт 2024 20:45, Инна Ангелова
15
Акад. Ралчев: Не е професионално да се хвърля вина на пилотите
Снимка: Bulgaria ON AIR

Има ли сигнал за заплаха за живота на шефа на "Военна полиция" бригаден генерал Ивайло Сотиров? От Министерството на отбраната информираха, че не е получавана такава информация за заплахи.

"След като самото министерство отрича да има така заплаха - ако е имало - поне са били благоразумни да не се раздуват нещата. Когато има заплаха, не се минава през медиите. Сигналът се предава там, където трябва да бъде. "Военната полиция" има достатъчно сили, възможност и средства да се опита да прихване откъде е дошъл сигнала. Задължително ДАНС ще вземе отношение", коментира експертът по национална сигурност акад. Румен Ралчев в предаването "Денят ON AIR".

По думите на експерта, за да се заплаши такава фигура, това означава, че на някого нещо му е станало или това е инсинуация, която цели да натегне обстановката предизборно, както и с разследването на катастрофата на двамата пилоти.

Пред Bulgaria ON AIR акад. Ралчев добави, че е прекалено рано да се твърди, че някой може да влияе върху това, което е станало, защото кутията вече е намерена и разчетена.

“Има още много елементи да се уточнят - наземният персонал, връзката, заповедите, които са получили. Избързването на Министерството на отбраната да каже, че виновни са летците, е непрофесионално. Има още много неща да се разискват", каза експертът по национална сигурност.

Той е на мнение, че прибързаните изказвания напрягат обществото.

"Колкото по-рано се извинят на роднините на загиналите, толкова по-добре, независимо после от решението на комисията", допълни той.

Защо има смъртни случаи на пилоти в мирно време?

"Има много фактори, които влияят. Часовете, които летят летците, не са достатъчно, материалната част е остаряла, поддръжката е не съвсем такава, каквато трябва да бъде. Подготовката на тези кадри изстисква възможностите от летците, но има етапи на развитие - не трябва да прескачаме определени стъпала", настоя акад. Ралчев.


Гледайте видеото с целия разговор.
 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


15
Още от Избори 2024
ДПС-Ново начало представи пред ректори приоритетите си в сферата на висшето образование
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
15
0
 
0
 
! Отговори
Den преди 1 час
Не изпускай шанса си. Решението на много проблеми, може би и вашите са тук:---- https://come.ac/vazhno
14
0
 
1
 
! Отговори
Айляк преди 2 часа
А ако условно приемем, че вината действително е на самите пилоти, защото няма безгрешни хора на този свят, тогава ще е абсолютно непрофесионално изказването на цял един академик. А колко е академик този баш масон, това вече е друга тема. Жаааалкар.
13
0
 
0
 
! Отговори
Айляк преди 2 часа
А ако условно приемем, че вината действително е на самите пилоти, защото няма безгрешни хора на този свят, тогава ще е абсолютно непрофесионално изказването на цял един академик. А колко е академик този баш масон, това вече е друга тема. ***.
12
0
 
2
 
! Отговори
черниа преди 2 часа
Пилотът изпълни няколко безумно рискови маневри, с илизане на 25-30 метра. Финалът беше съвсем логичен. Защо ръководителя на полета и командирът на поделението или отоговорника по езопасноста не са се намесили. те да отоговарят. И трябва да се каже, че все пак късмет имахме, защото тая простотия можеше да стане на открития ден и можеше да има пострадали и сред публиката.
11
1
 
3
 
! Отговори
BAN преди 3 часа
Академик? Завършил задочно МВР академия. И право в 2 университета СУ и УНСС(пак задочно). През целия си живот е служил в службите за сигурност. - туй от Википедия.
10
2
 
1
 
! Отговори
anonim преди 3 часа
Такива пилотски грешки се случват. Има подобна катастрофа от 2009г. на авиошоу в Полша със Су-27. Има го в Тубата.
9
1
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 3 часа
Е то беше ясно че като правят опасни фигури със самолет модел 1965-та най вероятно ще се разбият.Тия таралясници са толко стари че дори вече и в музейте ги няма.
8
2
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 3 часа
Шофьорът троши кола за 5-10-15 хиляди лева собствени пари,а еърбакиша за мин.50 Милиона Народна пара...затова...
7
2
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 3 часа
като стане катастрофа с автомобил защо е виновен шофьора, а със самолет, не е виновен пилота?!?
6
3
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 3 часа
Щом охранителите станаха академици , спукана ни е работата.
5
0
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 3 часа
до 1, виновен е този, който е давал заповедите
4
3
 
4
 
! Отговори
От България с любов преди 3 часа
Значи още отначало всичко сочеше към грешка на пилота. Обаче ... пилотите са герои! Клише! Значи не са виновни. И се започва.1. Повишаване в звание;2. Тържествено погребение; 3. Обявяват ги за герои. Традиционно замитане на проблеми и грешки под килима. Продължаваме напред! Към следващата "героична" смърт.
3
1
 
8
 
! Отговори
Денчев преди 3 часа
Военните винаги са хвърляли вината върху вече мъртвите военослужещи. Така стана и с брат ми и неговия колега, също летци. А всичките пилоти и наземно обезпечаване бяха свидетели , че проблема е в самолета. Имаше дело, на което дори не ни казаха, че трябва да сме там. В смисъл...военна му работа, корупция, некадърност и всичко се излива като добре дошло върху мъртвите като вина.
2
1
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 3 часа
Ха фаааа!Ха хаааа!Академик Ралчев!,Му Ха хааа....
1
1
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 3 часа
Чи кой е виновен - филанкишията :)))

Спонсорирани публикации