С влак или кола – София–Бургас за едни 3 часа

Новата цел пред Росен Плевнелиев. Търсят се инвеститори
Обновена: 23 авг 2011 14:44 | 23 авг 2011 12:31,
254
С влак или кола – София–Бургас за едни 3 часа
Снимка: БТА

"Поставяме си нови цели – гражданите в България до няколко години да пътуват до Бургас за три часа както с влак, така и с кола по "Тракия", обяви регионалният министър Росен Плевнелиев.

"Тепърва държавата ще инвестира в интегриран градски транспорт, и то не само в София", обясни Плевнелиев и отбеляза, че новата цел на правителството е добра възможност за инвестиции на български и чуждестранни фирми.

Министърът заяви, че едно предприятие за производство на локомотиви или трамваи в България ще има всички перспективи да печели държавни поръчки.

"Нали не очаквате държавата или общината да построи завод за трамваи. Частната инициатива е добре дошла. Това, което ние гарантираме, е бъдещ пазар... Ще подменяме и българските железопътни линии. Стартира и програмата на Световната банка за рехабилитация и реконструкция в цялата зона на мрежата", коментира той.

"Ние гарантираме дългосрочна визия и приоритетност. Инфраструктурата е тотален приоритет на тази партия и на това правителство", заяви Плевнелиев.

Още по темата

Двамата с кмета Йорданка Фандъкова подписаха договор за интегриран градски транспорт в София по ОП "Регионално развитие".

Общата стойност на проекта е 62 млн. евро, като 50 млн. от тях са безвъзмездни.

"Повече от година и половина отне подготовката на проекта. Ползата за София ще бъдат 50 нови тролейбуса", похвали се Фандъкова.

"Това, което правим сега относно автобусите, тролейбусите и трамваите, е етап едно... вече работим по етап две не само със София, а и с другите шест големи града на България", обясни Плевнелиев, като поясни, че сумите по проектите ще се удвоят.

"Това е гарантирано, защото МРРБ вижда огромния смисъл, Брюксел също, и ние вече приоритизираме градския транспорт. Смисълът е вече хората да не висят по спирките, да не се блъскат в неклиматизирани автобуси и тролейбуси и всяка градска машина да бъде съобразена и удобна за инвалидите", поясни министърът.

Плевнелиев обясни и действието на т.нар. умни светофари, които ще бъдат монтирани в столицата: "Умният светофар разпознава датчиците, които има във всяка една машина на градския транспорт. Това са над 800 машини, които ще бъдат оборудвани с подобни датчици. 20-те умни светофара на София ще разпознават машините и ще калкулират времето, за което да стоят на зелено, за да може да ги пропуснат".

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


254
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
158
3
 
1
 
! Отговори
do 151 преди 13 години
Аз даже съм бил скромен. Я чети мнението на кмета на Варна!С увеличаването на населението във Варна расте и трафикът на автомобили В края на 2008 година във Варна вече живеят около 970 000 души. Внушителната цифра оповести на последния си за годината брифинг кметът Кирил Йорданов. Справка на отдел Информационно обслужване в общината сочи, че в морската столица официално регистрираните жители са 359 801. Началникът на отдела Сергей Борисов обаче е изчислил, че съотношението между родените и починалите във Варна е 2,8. Борисов уточни, че тази цифра не е официална, но ако изчислим адресно регистрираните по този коефициент, ще получим население от почти един милион.Работоспособното население във Варна е малко над 230 000 души, от тях 117 862 мъже и 115 884 жени. Това обаче са само хора, които са адресно регистрирани в морската столица. Реално тук работят много повече хора.
157
2
 
5
 
! Отговори
Плямпало преди 13 години
То и да е позволено - това е самоубийство! Да не говорим за бензин.... Ще излезе по-евтино със самолет!
156
4
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 13 години
Иска да прави оборот на КАТ мушморока.
155
2
 
3
 
! Отговори
бмв преди 13 години
мойто бмв се движи с 2000 км в час. с толкоз се движа
154
2
 
5
 
! Отговори
до 153 преди 13 години
Ха-ха точно и аз това преди малко се зачудих и колко е позволената скорост по магистралата
153
3
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 13 години
150-160 км в час! Тоя Плевнелиев съвсем се оля!!! И кой ще кара така?
152
2
 
5
 
! Отговори
Ел преди 13 години
Зле сме с математиката.
151
3
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 13 години
Честити нови поръчки на Трейс и Котараците. И нови комисионни на Боко и Роската.
150
2
 
2
 
! Отговори
до 151 преди 13 години
Ми има такива неофициални информации бе. Лятото идват поне 100 хилки да работят по комплексите около и в града
149
2
 
5
 
! Отговори
смех преди 13 години
Може ли някой да пресметне с каква скорост би трябвало да се движат? София-Бургас за 3 часа.
148
3
 
4
 
! Отговори
Гошо Тъпото преди 13 години
Аз,от Кривунделово до Софето стигам за 10-сет часа,като правя задължителнотри...почивки по 1 час,с моя много запазен Вартбург.П.С. След като наближа...околовръстното,спирам на първия платен охраняем паркинг и го оставям...там;страх ме е да не ми го откраднат колекционериот...Лозенец.
147
3
 
0
 
! Отговори
митко до 148 преди 13 години
откъде го измисли че варна ще стане 700 хиляди смешнико
146
2
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 13 години
"Поставяме си нови цели гражданите в България до няколко години да пътуват до Бургас за три часа както с влак, така и с кола по "Тракия", обяви регионалният министър Росен Плевнелиев.че то и сега има такива. Зависи къде живееш.
145
3
 
2
 
! Отговори
ХА ДАНО преди 13 години
Софийско море или София пристанище на три морета[източник?] е името на провалил се проект за опасване на тоталитарна България с канали и изграждане около София на язовири.В периода 1950 1956 г. по време на управлението на Вълко Червенков в държавата се извършва масивна индустриализация и строителство, донякъде по съветски образец. Голяма част от обектите, построени с участието на бригадири, се използват и до днес (2010 г.), друга част се показват през годините като неефективни за икономиката на България.Предвиждало се е изграждането на пристанище Павлово. Този проект е част от хидровъзела "Пасарел", който включва строителството на язовир "Сталин" (сега язовир "Искър"), ВЕЦ "Пасарел", бент "Кокаляне", ВЕЦ "Кокаляне", долен изравнителен язовир "Панчарево", Плавателен канал и ВЕЦ "София". [1]Началото на Софийския плавателен канал е до шосето от лявата страна на язовирната стена на Пачаревското езеро. Изкопи са направени в землищата на селата Горубляне, Симеоново, Драгалевци и от Дървеница до Павлово. Въпреки разширяването на столицата и голямото ново строителство в зоната на трасето на канала, все още има незапълнени участъци от този канал в кв. Младост-3, на границата между Младост-1 и Младост-2, покрай мaнастирa "Св. Пророк Илия" в Младост-2, парка "Въртопа" в посока към Дървеница и Студентски град.Според Георги Марков, който посвещава един от задочните си репортажи на темата, строежът се използвал като начин за тероризиране и провокиране на населението. Поради тоталитарния строй липсва открито противопоставяне на идеята. И след изоставянето не последва критика за прахосването на милиони работни дни.[2]
144
4
 
0
 
! Отговори
до 139 преди 13 години
К'во преброяване бе човече. Варна в момента е половин милион. Преброяването е за писерушките с тефтерите които ходят от дом на дом.Имаш ли представа колко народ работи без адреси във Варна особено лятото? Да не казвам че ставаме 600-700 хиляди в този период.
143
3
 
5
 
! Отговори
хахаха преди 13 години
да не забравяме и приказките за пистата Формула 1. Смешници!!!
142
3
 
1
 
! Отговори
непреместващ преди 13 години
Абе, Томас може да не го слуша главата, но поне оцели 10 с коментар 113.
141
2
 
1
 
! Отговори
келеша преди 13 години
Споменава се за пътя софия-бургас-3 часа, защото бургас е по-близо до сф, до варна няма как да е 3 часа, а не че министъра го е повече грижа за южна бг, еднакво НЕ *бава и северна и южна,според мене много се е изсилил с това "до няколко години", защото под няколко не се разбира двуцифрено число години, но да видим..
140
5
 
4
 
! Отговори
фактите преди 13 години
При 9 км. на година??? И то започната магистрала..... Важното е да се хвърлят едни цифри на народа и той да се възхищава. А и да не забравяме че през това време трябва и да се поддържат другите пътища. А това не се правиии! Но с магистралите комисионните са най-големи, спор няма както и пари за икономика, здраве, култура, пенсии и т.н.
139
4
 
5
 
! Отговори
митко преди 13 години
софиянците сигурно и корабите искали да местят в софия.само че няма къде да ги пуснат защото в софия няма море.всичко в софия.*** нещото