TikTok ли е новото място за политическа кампания?

Социалните мрежи са основен източник на информация в САЩ
Обновена: 25 юни 2024 15:41 | 25 юни 2024 15:40, Инна Ангелова
10
TikTok ли е новото място за политическа кампания?
Снимка: Pixabay

И Джо Байдън, и Доналд Тръмп подложиха на критики социалната мрежа TikTok и дори я обвиниха в източнаване на информация и шпионаж, но ето, че говорейки за предизборна кампания, която влиза в решителна фаза, всичко е позволено. Дори и да си кандидат за президент и да използваш TikTok.

Социалната мрежа вече изглежда не е чак такъв трън в очите на двамата кандидати, защото Тръмп и Байдън я използват, за да стигнат до колкото се повече хора, а с това да си спечелят и евентуални бъдещи гласоподаватели.

Теди Голф, експерт по изготвяне на стратегии, посочи пред Voice of America, че за четири години социалните медии са много променени, а TikTok вече е доминираща сила. В САЩ социалната мрежа е използвана от около 170 милиона американци, допълва Нова.

Ясно е, че социалната мрежа се използва основно от младото поколение между 18 и 29 години, а това е идеалното място за спечелване на избиратели.

И въпреки това, дори когато все повече американци се информират от социалните медии, скорошно проучване установи, че това не е основната причина те да са там. Елиза Шйрър от Pew Research Center посочи пред Voice of America, че когато са запитали потребителите защо се обръщат към ТikTok, те посочили, че причината е търсенето на забавление.

В платформата най-честият източник на новини не идват от публикациите на роднини и приятели, както е във Facebook и Instagram, а от други хора, които не се познават лично. Алгоритмът предлага информация по-голяма, от тази, която следват потребителите.

Експертите подчертават и още нещо - количеството информационен поток в такъв тип социални мрежи е много и е трудно да станеш обект на внимание. Затова за влиятелни личности, като американския президент например, е много важно важно какъв обем от потребители ще бъде обхванат.

Специалистите също така смятат, че инфлуенсърите имат много повече последователи от политиците в мрежата. И точно те може да се превърнат в мениджърите на дигиталните кампании през изборния сезон.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


10
Още от Русия
Петте предизвикателства пред бъдещия шеф на НАТО
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
10
0
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 3 дни
До ЕльоменатТик ток събира феновете на клипове пръдня в бурка и други подобни простотии.
9
0
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 3 дни
До Анонимен 7Ще се появи друга социална мрежа която ще засенчи тикток.На много от тинейджърите не можеш да им задържиш вниманието ако направиш дълъг клип.
8
3
 
0
 
! Отговори
до 7-ми, Може би преди 3 дни
ще се изтърка, както фейсбук. Все пак никой не иска да е бъде на една и съща платформа с баба си... но до тогава Китай ще заглаждат американски мозъчета :D
7
0
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 3 дни
Тикток ли? До няколко години ще се изтърка - клипчета по 10 секунди може да стават популярни, но омръзват.
6
0
 
1
 
! Отговори
Бай Дрън преди 3 дни
За мен видеата, които гледам, не са ли поне един час, не стават. Не разбирам как хората гледат клипчета от по 10 секунди...това е малоумие. Имаш закърнял пилешки акъл, вниманието ти се приковава 10 секунди. След време младите закърнели мозъци ще гледат не ТикТок, а само Тик и ще ги хваща тока или само Ток, за да ги получат тик.
5
1
 
3
 
! Отговори
до 4-ти, преди 3 дни
Като "тик-так", само че "тик-ток".
4
1
 
2
 
! Отговори
Бай Дрън преди 3 дни
А какво е това Тик Ток?
3
1
 
1
 
! Отговори
Ельоменат преди 3 дни
Тик ток събира най-низката прослойка на обществото. Партии, които изповядват хайли лайкли идеите са там.
2
2
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 3 дни
Китай ще трабва да продадат ТикТок Америка на евреи!
1
2
 
5
 
! Отговори
Христо Христов преди 3 дни
Китай мачка САЩ!