"Тойота" вече няма да спонсорира събития и кампании на ЛГБТ общността

Компанията ще пренасочи парите си към обучението на нови кадри
16 окт 2024 20:00, Нели Христова
87
"Тойота" вече няма да спонсорира събития и кампании на ЛГБТ общността
Снимка: БГНЕС

Японската компания "Тойота" повече няма да спонсорира събития и кампании на ЛГБТ общността. Това е съобщено по вътрешната мрежа на производителя до всички негови служители, твърди "Блумбърг". Освободените средства вече ще се насочват към инициативи в подкрепа на качеството на продукцията.

Причината за подобно решение е „силно политизиралата се дискусия“ около т. нар. „разнообразие, равнопоставеност и приобщаване“ - трите стълба на политиката на идентичностите, която е важна съставна част от либерал-глобалистката идеология.

"Тойота" прекратява и участието си в "групите за застъпничество", които подреждат ежегодни класации на "най-благоприятните за ЛГБТ" фирми, градове и държави. Тези класации се основават на проучвания на корпоративната култура, кампаниите за човешките права и приеманите закони, благоприятстващи ЛГБТ общностите.

Във вътрешното съобщение японският автомобилен гигант разкрива, че компанията ще пренасочи парите си към обучението на нови кадри в сферата на науката, технологиите, инженерните дейности и математиката.

„Блумбърг“ твърди, че се е сдобила с варианта на вътрешното съобщение, който е бил разпратен до 50 000 американски служители и 1500 дилъри, опериращи в САЩ. Не е ясно дали такова писмо е получено и от останалите филиали на „Тойота“ по света.

Няколко автомобилни издания днес твърдят, цитирайки вътрешни източници, че главна причина за това кардинално решение, което бързо ще бъде подложено на огромна критика от всички либерал-глобалистки кръгове, е скандалът, който публикация на американския блогър Роби Старбък предизвика в края на септември.

На 26.09.2024 в социалната мрежа Х той описа за какви каузи харчи парите си производителят на автомобили "Тойота":

- спонсориране на травеститски летен лагер за деца, които се самоопределят като ЛГБТ;
- противопоставяне на законите, които забраняват смяната на пола на децата;
- финансиране на групи, които работят за легализиране на смяната на пола при децата;
- подкрепа на американския „закон за равенство“, който ще позволи на мъжете да влизат в тоалетните и - съблекалните на момичетата;
- спонсорство на един от големите учителски синдикати в САЩ, който се застъпва за въвеждане на джендър идеологията в обучението на децата от първи до четвърти клас;
- спонсориране на проекта "Тревър", който включва стаи за чат, в които възрастни са били уловени да говорят с деца за сексуални странности – как да мастурбират и как да си доставят сексуални удоволствия, тези стаи за чат имат функция за бързо излизане и изтриване на историята, за да не бъде видима за родителите;
-избор на доставчици на оборудване не въз основа на качеството и финансовите параметри, а според това дали са достатъчно „приобщаващи“ – колко ЛГБТ хора работят в тях.
-наемане на служители не заради професионални качества, а според раса и сексуална ориентация.

"Меко казано, "Тойота" изглежда са забравили кои са основните им клиенти. Те зависят от американските и японските семейства, които купуват колите им. Време е да им напомним кои са техните клиенти. Не мисля, че корпоративната им политика в момента отразява ценностите, които имат много собственици на "Тойота"/"Лексъс". Дали купувачите на тези автомобили искат парите, които са похарчили, да бъдат използвани по-късно от компанията за прокарване на идеология, която е диаметрално противоположна на техните собствени ценности?", бе написал Роби Старбък. Под публикацията си даваше и телефоните и мейлите за контакт с "Тойота" и призоваваше всеки притежател на неин автомобил да се обади, за да заяви позицията си.

Не е ясно колко души са звънели на "Тойота", но видеото към публикацията му е гледано вече 5,1 милиона пъти, което е стряскаща цифра. Особено в навечерието на американските избори, които, ако бъдат спечелени от Доналд Тръмп, може да имат отражение и върху работата на "Тойота".

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


87
Още от Русия
Русия оставя рублата да отслабне, ще е от полза за бюджета
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
75
0
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 21 часа
Е евала, разумът да надделее веднъж.
74
1
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 21 часа
Поебват и си бегат, нищо ново под завивките.
73
0
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 21 часа
Браво на Тойота. Пак ще си купя от тях автомобил тогава.
72
0
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 21 часа
БРАВО! Все повече компании трябва да предприемат такъв курс!
71
0
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 21 часа
Японците като цяло са здравомислещи. Това е само САЩ подразделението на Тойота. До сега японците са ги търпели просто от чувство на колегиалност и от добро възпитание. Сега обаче вече чашата на търпението е преляла и при тях. В тяхната страна вече ясно заявяват, че тези не водят до нищо добро и съветват да ги избягват.
70
0
 
12
 
! Отговори
Анонимен преди 23 часа
Явно бая са ги изнудвали геофашагите.
69
5
 
4
 
! Отговори
Trump2024 преди 1 ден
Серраа в устиччката на нела и на античовешките изверги от тойота. Да изпукатеВсичкиМамичкАТа виДаЕбаВустатаИ вГъза, вечнаАнатема на изчадията които лансират подобни античовешки и антихристиянски извергщини
68
4
 
6
 
! Отговори
13462 преди 1 ден
До до 61Боже, колко си заблуден! Т.нар. от теб "премиум" марки разчитат не на качеството, а на такива смо.та.ня.ци като теб, които се връзват на лъскавата опаковка, под която всъщност няма нищо по-различно от една Тойота. Европа отдавна вече не е платежоспособния пазар, който беше преди! Не случайно всички европейски коли започват да приличат на кичозни, безвкусни пластмаси, защото модата се диктува от азиатските пазари, които от рикши се качиха на БМВ.
67
0
 
5
 
! Отговори
До 64-fighter преди 1 ден
То, и ние не те харесваме ,ама.... :)
66
0
 
11
 
! Отговори
13462 преди 1 ден
До Анонимен"От Бавареца по яко няма. 316-ка купе". Забравил си да допълниш - на газ... :-)
65
5
 
2
 
! Отговори
до 61 преди 1 ден
Е и? Това са премиум марки и не разчитат на количество в продажбите, а на качество и по-висока цена. Как ли са преживявали БМВ и Мерцедес през 90-те години когато почти не са имали продажби в Китай, заради ниската покупателна способност там. Даже искам да им намалеят до нула продажбите в Китай, за да могат да адаптират моделите си само за европейския и американския пазар както беше преди.
64
11
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 1 ден
Изключително грозни и груби са тия тойоти отвътре - моделите им от последните 3-4 години!
63
1
 
30
 
! Отговори
Един Българин преди 1 ден
По-добре късно отколкото никога. Хайде сега и останалите да осъзнаят, че не само пръскат пари,но и работят против човечеството!
62
16
 
3
 
! Отговори
fighter преди 1 ден
И без друго никога не съм харесвал Тойота!
61
21
 
4
 
! Отговори
Костадин преди 1 ден
Пълен бойкот на Тойота за това им решение!
60
16
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 1 ден
Фалирали са и немат пара и съкращават.
59
3
 
19
 
! Отговори
Анонимен преди 1 ден
Пореден удар за Mercedes и BMW. Продажбите им в Китай се сринаха! Продажбите в Китай се влошиха и при двата автомобилни производителя между юли и септември, като доставките на BMW и Mini спаднаха с близо 30% за периода. Продажбите на Mercedes спаднаха с 13% за периода.
58
2
 
20
 
! Отговори
Анонимен преди 1 ден
Подозирах, че има нещо пиидалско в тойота. А те давали на лгтбто.
57
4
 
8
 
! Отговори
Европедерас преди 1 ден
Хайде всички на колела и тротинетки! Карбан фри!
56
4
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 1 ден
Жигула, Лада кога?