С влак или кола – София–Бургас за едни 3 часа

Новата цел пред Росен Плевнелиев. Търсят се инвеститори
Обновена: 23 авг 2011 14:44 | 23 авг 2011 12:31,
254
С влак или кола – София–Бургас за едни 3 часа
Снимка: БТА

"Поставяме си нови цели – гражданите в България до няколко години да пътуват до Бургас за три часа както с влак, така и с кола по "Тракия", обяви регионалният министър Росен Плевнелиев.

"Тепърва държавата ще инвестира в интегриран градски транспорт, и то не само в София", обясни Плевнелиев и отбеляза, че новата цел на правителството е добра възможност за инвестиции на български и чуждестранни фирми.

Министърът заяви, че едно предприятие за производство на локомотиви или трамваи в България ще има всички перспективи да печели държавни поръчки.

"Нали не очаквате държавата или общината да построи завод за трамваи. Частната инициатива е добре дошла. Това, което ние гарантираме, е бъдещ пазар... Ще подменяме и българските железопътни линии. Стартира и програмата на Световната банка за рехабилитация и реконструкция в цялата зона на мрежата", коментира той.

"Ние гарантираме дългосрочна визия и приоритетност. Инфраструктурата е тотален приоритет на тази партия и на това правителство", заяви Плевнелиев.

Още по темата

Двамата с кмета Йорданка Фандъкова подписаха договор за интегриран градски транспорт в София по ОП "Регионално развитие".

Общата стойност на проекта е 62 млн. евро, като 50 млн. от тях са безвъзмездни.

"Повече от година и половина отне подготовката на проекта. Ползата за София ще бъдат 50 нови тролейбуса", похвали се Фандъкова.

"Това, което правим сега относно автобусите, тролейбусите и трамваите, е етап едно... вече работим по етап две не само със София, а и с другите шест големи града на България", обясни Плевнелиев, като поясни, че сумите по проектите ще се удвоят.

"Това е гарантирано, защото МРРБ вижда огромния смисъл, Брюксел също, и ние вече приоритизираме градския транспорт. Смисълът е вече хората да не висят по спирките, да не се блъскат в неклиматизирани автобуси и тролейбуси и всяка градска машина да бъде съобразена и удобна за инвалидите", поясни министърът.

Плевнелиев обясни и действието на т.нар. умни светофари, които ще бъдат монтирани в столицата: "Умният светофар разпознава датчиците, които има във всяка една машина на градския транспорт. Това са над 800 машини, които ще бъдат оборудвани с подобни датчици. 20-те умни светофара на София ще разпознават машините и ще калкулират времето, за което да стоят на зелено, за да може да ги пропуснат".

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


254
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
198
5
 
4
 
! Отговори
Емил преди 13 години
Плевнелиев как си мисли,че ще се взима това разстояние без да се привиши скоростта на магистралата не ми е ясно
197
6
 
3
 
! Отговори
НЕ ЗНАМ КОЙ САМ АЗ преди 13 години
....Общата стойност на проекта е 62 млн. евро, като 50 млн. от тях са безвъзмездни..... Да,така е ,защото 50 млн.са за Партиини нужди,пък остатъка ще ги връщат и изгладуват още няколко поколения БЪЛГАРИ...........
196
6
 
3
 
! Отговори
НЕ ЗНАМ КОЙ САМ АЗ преди 13 години
....Общата стойност на проекта е 62 млн. евро, като 50 млн. от тях са безвъзмездни..... Да,така е ,защото 50 мил.са за Партиини нужди,пък остатъка ще ги връщат и изгладуват още няколко поколения БЪЛГАРИ...........
195
9
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 13 години
Какво толкова се радвате на магистралите, като след някоя и друга година ще станат частни.Не разбирате ли че в момента с пари от бюджетния излишък се строят бъдещи частни магистрали, но ни ги пробутват като национални обекти.
194
11
 
12
 
! Отговори
Моряк преди 13 години
Супер, крайно време беше Тракия да се завърши.За 20 години крадене, не успяха, ГЕРБ за 2 години я направи.Срам за всички правителства преди ГЕРБ!
193
3
 
9
 
! Отговори
Charlie преди 13 години
Ще се радвам да знам, че ще стигна жива и незаразена с хепатит, краста и други болести засега...пък било то и за повечко часове...PS: И да не мирише на пикня в целия влак
192
5
 
9
 
! Отговори
Анонимен преди 13 години
Съмнявам се да се пътува, от София до Бургас, за три часа, защото средна скорост, от над 120 км. в час, е невъзможна. Росенчо, със служебната кола, може да го постигне, защото не подлежи на проверки от КАТ, над закона е.
191
3
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 13 години
Пак злоба по вечното дерби София - провинция и то пак от страна на НЕ софиянци. Какво плюете по софиянци, комплексари скапани? Да не би софиянците да управляват държавата, управлява я едно наречено правителство. Софиянци ги крали... Комплексарщината не прощава, някой ден ще разберете.П. П. Томас, лекувай се, защото няма да слезе "Бог" от небето да ти оправи психическите проблеми.
190
4
 
5
 
! Отговори
Сашо преди 13 години
Явно всички ни правят на бухали!Знаете ли ,че в Судан,в ЧАД или пък що не в Замбия,да не говорим пък за Египет...градските улици са като по конец със по пет платна и да търсиш дупка няма да намериш.БВП на тези държави спрямо населението е в много пъти по малък от нашия..но не крадат,а си вършат работата,нямат няколкостотин хилядна администрация и военните при тях си плащат данъците,но не взимат по 20 заплати накуп,а след това тлъста пенсийка и заплатка,че и наемче,че и..е нема такава държава !!!
189
12
 
5
 
! Отговори
ТОЯ преди 13 години
ТОЯ В КОМБИНА С БОКО ТИКВАТА И ЦВРЪЦКО ПАЛАША И ОНЯ ПИЦАТА СА ЛЪЖЦИ ОТ КЛАСА. СНОЩИ ПО ТВ ИМАШЕ РЕПОРТАЖ ,ЧЕ НА ПРОСЛУВУТАТА МАГИСТРАЛА ЛЮЛИН ВЕЧЕ ИМА МНОГО ДЕФЕКТИ-ИЗТРИТА МАРКИРОВКА ОТВОРЕНИ ФУГИ НА МОСТОВЕТЕ. НАЛИ ТИКВАТА КАТО РЕЖЕШЕ ЛЕНТИТЕ СЕ ХВАЛЕШЕ , ЧЕ ТОВА Е НАЙ- КАЧЕСТВЕНИЯТ ПОСТРОЕН НЯКОГА В НАС. ДА ОСТАВИ И ТОВА , ЧЕ БИЛА И НАЙ-ДЪЛГАТА, КОЕТО ПЪК СИЕ ЖИВА ЛЪЖА. ТОЯ *** ТИКВАТА РЕМОНТИРА ПРЕДИ ВРЕМЕ И ЦАРИГРАДСКО, АТО СЕГА ПРИЛИЧА НА ЛУНЕН ПЕЙЗАЖ. КАЧЕСТВОТО СИ Е ГРОБАРСКО-ТИКВЕНО
188
6
 
6
 
! Отговори
келеша преди 13 години
софия няма 2 млн, запомнете го. шоплука не е чак такъв мегаполис какъвто искат да го изкарат, за да оправдават с това миризливото му, незавидно състояние.. най-вече боко тиквата ги вкара тези митове за свои оправдания.. дори за столица не е чак толкова населена,но не е и пригодена за това, в момента е по-скоро едно безкрайно гето вонливо, с един не чак толкова отблъскващ център..
187
10
 
6
 
! Отговори
tondo преди 13 години
Стига мрънкахте бе лигльовци.Всичко Ви се дава наготово. Всичко се прави за Софиянци. Цялата държава налива пари в София и Ви храни и пак сте недоволни. Това се казва нагли и неблагодарни. Вижте как се живее по малките градове.
186
3
 
5
 
! Отговори
келеша преди 13 години
софия официално - 1,25 млн.реално - 1,5-1,6 млн.за варна разликата е много по-малка..
185
2
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 13 години
Инфраструктурата е изключително необходима, безспорно. Трябва някой да им каже, че без производство НЯМА работеща икономика. Досега България се издържаше само на гърба на търговията , а даже преди малко чух, че търговци се оплакват - клиенти просто няма
184
4
 
5
 
! Отговори
келеша ДО 185 преди 13 години
Да, варна със сигурност е с по-голямо население от отчетеното, но колко по-голямо.. Забележките идват от разни изхвърляници, варна била милион, софия била 3 млн., ама след 2 години щяла да бъде 5млн., софия НЯМА 2 милиона, запомнете го това!! Просто не искате да ви се изсипят достатъчно народ и с коли да достигнете 2 млн., пътното ви движение просто ще колапсира!! Това за двата млн са оправдания на тиквата като беше кмет, това е лъжа!
183
6
 
5
 
! Отговори
келеша до софианец преди 13 години
София изобщо не е европейска столица, да. Ако това искаш да кажеш. Това е един свинарник!
182
2
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 13 години
Магистралата от София до Бургас е 360 км. Ако се кара 3 часа, значи 120 километра скорост. Закона обаче позволява 130 км на магистралата, значи реално от Бургас до София и обратно ще се пътува за 2 часа и половина а който бърза и не се плаши от глоби за 2 часа. Цялата магистрала обаче предвижда след време магистралата да продължи до Калотина и така да стане 449 км.
181
2
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 13 години
Варна със сигурност е с по-голямо население от отчетеното от преброяването и не само Варна.Интернет преброяването даде възможност на много хора да се преброят там откъдето са родом,а не там където живеят постоянно.Ето защо София е 1 300 000,Варна уж е 330 000,Бургас 217 000.Пълни глупости са това.Истината е,че през последните години работа има само в тези три града и всичко живо се насочва натам.Който не е ходил само той може да спори и да дрънка глупости.
180
3
 
2
 
! Отговори
Софианец преди 13 години
Абе то като чета всичко изглежда много хубаво, но как стоят реално нещата.В европейска столица каквато е София, спирките на градския транспорт са или от соц времето, или са надраскани, или са облепени с всякакви ненужни реклами.Не може на спирки, каквито са тези по Цариградско шосе да има навесче, което да има пейка за макс 7 души и да е с прозрачни стъкла, които през лятото изопщо не облекчават престоя на чакащите. Друг е въпросът, че тези навеси има само една страница, и зимно време или
179
2
 
1
 
! Отговори
СПАС преди 13 години
Всеки кабинет да се сменя година за година- така хем ще работят хем немогат да крадат избори за парламент и президент трябва да станат година за година.