Приключението БДЖ: Закъсняващи влакове и безобразна хигиена

Железниците не са в състояние да обезпечат своите клиенти
20 авг 2024 22:00, Инна Ангелова
60

Неволите на пътниците, използващи националната железница не са спирали от години, а в последно време като че ли се увеличават. Зрители на Bulgaria ON AIR сигнализират за закъснения на влакове и над 3-часово чакане по гарите в страната.

Вместо за шест, Горан Благоев пристигнал в София за 9 часа с влака Бургас-София.

"На 1/3 от пътя имахме закъснение с 20 минути. Шегувахме се, че това е нещо обичайно. Нещата се влошиха между Казанлък и Калофер, когато влакът спря и никой не ни каза какво се случва. Една от кондукторките каза, че локомотивът се е сгънал", разказа журналистът пред телевизията.

На заден ход ги върнали до гара Тъжа, където изчакали за нов локомотив.

След запитване от страна на екипа ни защо се стига до закъснения на влакове, от Министерството на транспорта съобщиха:

"Закъснение има при влакове поради възникнала повреда в два от седящите вагони от състава, установена при задължителната проверка непосредствено преди тръгването. БДЖ не позволява компромиси със сигурността на пътниците и затова е предприета подмяна с изправни вагони".

От БДЖ съобщиха още и за редица закъснели и отменени влакове заради липсващи вагони.

"Недостигът на тягов подвижен състав от началото на август до момента е между 6 и 7 локомотива дневно. Той зависи и от възникнали повреди и предприети ремонтни дейности по локомотивите. Това може да предизвика временни трудности в организацията на графика на движение на влаковете. БДЖ полага усилия за обновяване на наличния подвижен състав", уточниха от БДЖ.

Закъсненията не са единственият проблем при пътуването с влак, смятат пътниците, решили се да използват услугите  на БДЖ.

"Безобразна е хигиената във влаковете. Железниците не са в състояние да обезпечат своите клиенти", коментира Горан.
 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


60
Още от Страната
24% от работещите без договор са в хотели и ресторанти
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
55
0
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 2 седмици
35 години демокрация и разцвет на кражбите!
54
1
 
1
 
! Отговори
115 преди 3 седмици
До 47Да, трябва да навлезе ПИМК, И ДОГАН ПЕЕВСКАТА МАФИЯ!
53
0
 
1
 
! Отговори
Горския преди 3 седмици
Така, така..... Но, според недоразумението-министър, по-важно е да се тормозят хората с откачени изисквания към колите им. Нали, затова остана министър, за да решавал проблемите. Ако това е елитната част от "матриала"....з****** !
52
2
 
2
 
! Отговори
до 51 преди 3 седмици
До Анонимен,да но да крадете и да неплащте данъци го понасят доста добре,нали,само искате без нищо да сте дали
51
3
 
5
 
! Отговори
от ЮАР преди 3 седмици
Отдавна трябваше БДЖ да се продаде на Дойче Бан. Те знаят и могат.
50
2
 
1
 
! Отговори
Хавиер Милей преди 3 седмици
Аз имам решение.
49
2
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 3 седмици
аз вече не ходя в вонящата тоилетна, а направо в купето или през прзореца
48
1
 
9
 
! Отговори
Анонимен преди 3 седмици
Влаковете отдавна са само по 3 вагона. Единият е 1. класа, остават само 2. Тези 2 вагона са отблъскващи, лоша хигиена, нетърпима миризма, която се попива от облекло, коса кожа, толкова е остра и непоносима, жега през лятото, студ през зимата. Това го изживяват пътниците, пътуващи на дълги разстояния. Нетърпимо е.
47
4
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 3 седмици
Пътуването с БДЖ е много лош избор. Няма на кого да се оплачете. Наели са адвокати, готови да разкъсат всеки недоволен пътник, а то в БДЖ няма от какво да си доволен. Покупката на тия германски стари вагони е най- голямата грешка, която допуснаха управляващите. БДЖ трябва да се закрие и да се даде шанс да навлезе друг превозвач.
46
1
 
11
 
! Отговори
до 47 преди 3 седмици
Как да дойде нов превозвач?! Всички държавни институции ще го сбъркат от разни данъци, такси, документация, ще го изнудят да назначи връзкарчета, хора на ГЕРБ, ще му искат дял от печалбата под масата и не се знае още колко кеш в чували на момента. Не виждаш ли, че в Бг не идват никакви инвеститори? Заради корупцията. Всички търгове и конкурси се печелят от наши фирми, други не се допускат. И ако билетът на частния превозвач стане скъп, то ще е заради корупцията, повсеместна.
45
1
 
5
 
! Отговори
Колев преди 3 седмици
Ха така ,на силите сили ще даваме Български акъл какво да правят а с едни вагони неможем да се оправим пълни мизерници
44
3
 
4
 
! Отговори
До ото преди 3 седмици
БДЖ е точно да се спонсорират социално слабите, както и линии по които никой автобусен превозвач не пътува, но хората от такива слабо населени места пак имат нужда да ходят до града за лекарства. Работници също масово пътуват с тях. От БДЖ лукс не чакайте. От тая година БДЖ обаче не е монополист и всяка частна компания, ако иска може да влезе в тоя бизнес. Толкоз частното ти е по-читаво, че една взе лиценз и обеща за това лято от отминалия юни да има влак София-Бургас. Нито се чу, нито се видя п
43
1
 
9
 
! Отговори
Vulgaris Magistralis преди 3 седмици
В нормалните държави казват - "Гласувай с парите си". Тоест като не си доволен не им ползвай услугите. Тук обаче това не важи, защото БДЖ е на държавна издръжка и колкото и да е на загуба държавата пак ще ви изскубе честно изкараните пари (защото данък има само върху честните пари, на черно и нелегално данък няма), за да покрие загубите на този жив труп наречен БДЖ.
42
2
 
9
 
! Отговори
Бойкотаджия преди 3 седмици
В тази държава аз не ползвам и няма да ползвам БДЖ, таксиметрови услуги и не посещавам ресторанти. Това са самозабравили се пиявици, които заслужават фалит, за да се изчисти пазарът от слаби и вечно мрънкащи неконкурентоспособни крадци и шарлатани от световна класа.
41
6
 
5
 
! Отговори
ото преди 3 седмици
БДЖ отдавна трябваше да се приватизира ,иначе държавата налива грешни пари за нищо!!!!!
40
2
 
11
 
! Отговори
Afuera преди 3 седмици
БДЖ е един от малкото останали живи спомени за комунизма. Много неща се промениха от тогава, но БДЖ си остана огромна държавна компания, която работи на загуба и се изхранва от данъците на хората в името на "социалната услуга". Там кражбата е с такъв размер, че и да ни я кажат в цифри няма как да го осмислим. Преди години помня, че 2% от държавния бюджет отидоха извънредно за спешно покриване на дългове на БДЖ. Цял народ плаща тихо, за да бил евтин билета официално.
39
1
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 3 седмици
Държавна работа. Какво очаквате? С този популизъм и етатизъм очаквайте всеки икономически отрасъл да стане като БДЖ.
38
5
 
5
 
! Отговори
Николай от Ст. З. преди 3 седмици
Черен пиар в полза на мафиотските ПИМК и БУЛМАРКЕТ (тези които взривиха Хитрино)! И двете компании имат планове да усвоят пътническите превози и на практика да заличат БДЖ! Имат инсталирани свои хора в самото БДЖ и Мин. на транспорта които усилено мътят водата. Вандализирането на вагоните също е платено от тях. Запомнете, дойдат ли тези, цените на билетите ще станат двойни и тройни, качество на услугите няма да е по-различно, а за карти за пътуване с намаление просто забравете!
37
1
 
11
 
! Отговори
Случаен минувач преди 3 седмици
БДЖ са kpeteни. Наскоро пътувах до Русе - три прикачвания трябваше да правя от Централна гара. Влакът до Горна Оряховица беше само от 3 вагона! И в тоалетните в тази жега, нямаше капка вода. Смърдеше отвратително. Докога ще пускат в движение вагони без вода?? Толкова ли е трудно да се напълнят резервоарчетата? И чужденци пътуват...
36
4
 
10
 
! Отговори
До Анонимен 30 преди 3 седмици
"Е нали Бг имаше завод за вагони, що не си прави, а и втора употреба от швабите.:))" хххх Заводът за вагони, който беше в Дряново, отдавна го закриха костовисти и друга сVолоч под давлението на любимите ни еврогосподари. Станахме бананова република. Само дето нямаме банани.