Отстъпва ли Япония от електрическите автомобили?

Само един беше изложен на тазгодишното Japan Mobility Show
21 окт 2024 22:18, Анисия Иванова
42
Отстъпва ли Япония от електрическите автомобили?
Снимка: БГНЕС

Франция и Япония са световни лидери в дизайна - но ако искате да сте в крак с модата, Париж е непобеденият господар на тенденциите, докато Токио е затънтено село. Подобно е ситуацията и в света на автомобилите.

Автомобилното изложение в Париж тази седмица беше шанс за европейската автомобилна индустрия, подкрепена от възможните нови мита, да демонстрира способността си да се изправи срещу вноса на достъпни, иновативни китайски електрически превозни средства. Шумът беше осезаем от другия край на света: Renault SA, Stellantis NV и Volkswagen AG пускаха нови електромобили около или под конкурентно ценово ниво от €25 000. Нахалните, луди дизайни може дори да събудят интереса на европейците, които изглежда все повече се движат към ерата след автомобилите.

Мигнете и може да сте пропуснали факта, че автомобилният сектор на Япония показва своите продукти по същото време. Нещо повече, ще ви бъде простено, ако си помислите, че революцията на електромобилите изобщо не се случва.

Само един електрически автомобил беше изложен на тазгодишното Japan Mobility Show: Nissan Motor Co. Ariya, който се продава от 2022 г. и беше представен за първи път преди пет години. Toyota Motor Corp. и Honda Motor Corp. показаха две коли (и, в случая на Toyota, нещо като домашна батерия за спешни случаи), захранвани с водород, и три модела бяха показани заради способността им да изгарят биогориво. Този избор изглежда напълно извън реалността. Понастоящем броят на електромобилите с батерии, продадени в световен мащаб на всеки три дни, е приблизително еквивалентен на общо 90 762 автомобила с водород, закупени откакто тази технология излезе на пазара преди девет години.

Това е кичозен подход, който изглежда много в унисон с по-широкото позициониране на Япония, докато автомобилната индустрия става електрическа. Един на всеки осем автомобила, продадени в световен мащаб миналата година, беше EV с батерия, или BEV, но в Япония делът е само 2,2% - по-слабо проникване от Индия или Югоизточна Азия, да не говорим за един на всеки четири в Китай. Във Франция делът е 18%, а в САЩ - 8,1%.

Автомобилните производители навсякъде се сблъскват с много неравности и неуспехи по пътя към електрификацията, но Япония е уникална в аргумента, че промяната е не само логистично предизвикателство, но и фундаментално погрешна. Председателят на Toyota Motor Corp. Акио Тойода заяви през януари, че BEV никога няма да постигнат повече от 30% пазарен дял – въпреки че те вече са около 13% досега тази година, в сравнение с по-малко от 5% през същия период на 2021 г.

Целият анализ на Bloomberg TV Bulgaria

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


42
Още по темата: ЯпонияколиBloomberg TV Bulgaria
Още от Коли
Следващата заплаха за Европа - китайска кола за един милион долара
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
41
0
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 38 минути
"Няма енергийна криза, има криза на невежество" B. Fulle
40
1
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 43 минути
Обработването и безопасното "погребване" на радиоактивните отпадъци на планетата се очаква като една мегаиндустрия на 21 век. Ако тя би била развита в България, би донесла просперитет на старната ни за какъвто Швейцария и петролните дкняжества на Близкия Исток могат само да мечтаят. Повече статии за Българина Илия Вълков (на английски): brownsgas/page/page/3354009.html
39
0
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 51 минути
Проф. Вълков доказва, че генерирането на неограничени количества енергия от физическия вакум съвсем не са необходими чудовищни по своята сложност токамаци, циклопски по своите размери гигамаци и умопомрачителни по своята и неефективност и цена кукамаци. Простото имплозивно горене на водород и кислород в стохиометрична обемна пропорция е достатъчно да произвежда неограничена по количество енергия и РАДИОКАТИВНИТЕ ОТПАДЪЦИ ОТ АТОМИТЕ ЦЕНТРАЛИ да ги превръша на нерадиоактивни енертни материали!
38
0
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 1 час
Две жици от желязо и алуминий се загряват в пламъка на Брауновата горелка, докато се стопят и се слеят в една светеща капка върху огнеопорна тухла. Огънят продължава да загрява капката, докато изведнъж много ярка светлина избухва от капката. Навсякъде от капката се разлитат рояци искри като бенгалска свещ. В нея няма повече нито алуминий, нито желязо. Тя е съставена изцяло от въглерод, като твърдостта ще е равна на 9.5 единици по скалата на Бринел. Диаманта има клас на твърдост 10 по същата скал
37
0
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 1 час
Една от още невероятните способности на Брауновия газ е възможността да се извършва проста трансформация на химически елементи нискотемпературна атомна реакция на праминаването на един химически елемент в друг. Това чудо на политическинекоректната окултна химия се извършва в нормална стайна температура върху една тухла. Без атомни реактори, бързи неутрони, високи температури и налягане. В лаболаторията си в гараж в Енцино/Лос Анжелис/, проф Вълков демонстрира следният невероятен експеримент.
36
0
 
0
 
! Отговори
777 преди 1 час
Не знам какъв господар на тенденциите, спрямо японците са французите, ама това Рено на снимката е 1 към 1 с Honda E която излезе 2020 година! Апропо, аз френска кола с характер след Рено 5 Турбо, Пежо 205 GTI, Citroen DS, не се сещам!
35
0
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 1 час
При условие, че в Германия за 30 минути, японците продадоха над 1000 ленд крузера, от тези с големите двигатели, не мисля, че японците имат какъвто и да било стимул да се изпеееераастяват. Отделно са мъдър народ и виждат, че дните на "зелената мода" са преброени и просто ще изчакат спокойно на тъч линията лудите да се наиграят.
34
0
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 1 час
Ако обаче пламъкът се подаде директно върху кожата на човешката ръка за кратко време, няма да се получи никакво изгаряне. Просто върху ръката се ккондензира свежа вода, образувала се от горенето на Браунов газ. Подаден върху студено парче алуминий, пламъкът не прави нищо само се образуват капчици кондензирала се вода върху повърхността на алуминия. Като че ли топлоотделянето от пламъка зависи от топлината и твърдстта на материала, нагряван от пламъка.
33
1
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 1 час
Той гори водород, окислявайки го имплозивно с кислорода на Браунов газ. Този газ се получава евтино от бордовия електролизен генератор на Браунов газ. Той се захранва с електроенергия от алтернатора на автомобила. При имплозивното горене на Браунов газ също се поличават условия за изсмукване на енергия от физическия вакум и за оползотворяването му за благото на хората като механична работа или други магически трансформации.
32
0
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 1 час
"БРАУНОВ ГАС" - когато такава смес от водород и кислород гори и избухва, тя не избухва както всяко уважаващо себе си взривно вещество, ами ... навътре. При "експлозията" си тя имплодира навътре и намалява обема си 24??/ двадесет и четири/ пъти. Проф Вълков е успял да уползотвори тази уникална реакция на експлозивно горене на Брауновия газ за задвижване на един имплозивен вакумен автомобилен двигател >>>
31
0
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 1 час
Илия Вълков демонстрира неговото виртуозно познаване на органичната химия. Той създава почти на шега лека кола, която гори направо суров евтин петрол. Няма нужда от рафинерии и нефтопреработващи заводи. Цялата портативана "рафинерия" е скрита в Багажника на колата, но найкомичното е, че колата няма никакъв аспух Отработените газове от двигателя се връщат обратно в резервоара с петрол и повторно се свързват със суровия петро, като го разграждат допълнително, за да отделят нови горещи газове!
30
0
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 1 час
Като един от световните експерти по неортодоксална газова динамика, Вълков бил поканен от флотата на една от найголемите страни на НАТО да създаде нови уникални газови смеси за дълбоководно леководоплазно дишане с акваланг без използването на твърди леководолазни скафандри с нормално атмосферно налягане. Неговуте нови смеси позволяват на аквалангистите да работят в леките неопренови костюми на значително поголяма дълбочина от всички дриги извести смеси допреди това.
29
0
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 2 часа
Академикът се отнесе с пълно пренебрежение към постиженията на г-н Вълков. Авторитено и с апломб той се произнесе, че такъв химически процес като горенето на Браунов газ е невъзможно да съществува теоретически, камо ли пък да се използва практически. Въпреки, че авторът му подаде луксозната цветна брошура на десетки чуждестранни производители. Академикът отказа даже да я погледне пример за задкулисно подтискане на уникални самобитни върхове в съвременната българска наука от илюминираната мафия.
28
1
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 2 часа
През януари 1996г. авторът посети председателя на БАН академик Ангел БАлевски в кабинета му до Народното Събрание с предложение академията да изпрати покана и билет на г-н Вълков да дойде в родината си и демонстрира своите открития. Само една от неговите технологии ако се въведе в масово производство в пустеещите военни заводи и след това се продава по света, би била достатъчна за изплащане на целия национален дълг на България. >>>
27
1
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 2 часа
В Австралия Илия Вълков завършва електротехническия университет в Сидни и в началото на 60те години започва работа като инженер в няколко големи фирми. Славата му постепенно се разнася и в Западна Европа и в САЩ. Като че ли само в Бългаия не са чували за неговите открития, а най официалната българска наука прави всичко възможно да игнорира и потулва неговите изследвания.
26
1
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 2 часа
След лагера в Белене Илия Вълков се жени през май 1950 г., но властта остава подозрителна към него. Той разбира, че оставането му в България под надзора на комунистите е безперспективно, и през 1952 г. бяга в Турция през Резовската река. Там е арестуван като шпионин и лежи 6 г. затвор. ОСВОБОЖДАВА ГО НЯКОЙ СИ МАЙОР БРАУН ОТ ЦРУ. Сменя си името, за малко име избира това актьора Юл Бринър, а за фамилно презимето на майор Браун.
25
1
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 2 часа
През 1941 г. Вълков служил в морската рота на о. Самотраки, а след войната се записва студент по електроинженерство в Софийската политехника. Студентът обаче слушал тайно западни радиостанции и бил натопен на влстта. От 1948 до май 1950 е въдворен в ТВО Перник и работи в мината при ужасни условия, а след това е в лагера "Белене". Макар и "народен враг", неговите състуденти си спомнят, че бил докарван в института с белезници, защото само той е бил в състояние да поправи някаква много важна и апар
24
3
 
0
 
! Отговори
Глобалното затопляне преди 2 часа
Продължавайте с ДВГ тата ако искате да ви прекалено топличко през лято и да няма какво да пиете
23
6
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 2 часа
Япония не отстъпва защото никога не е настъпвала. Много са на зад. Още вярват, че нефта ще го има винаги и че е по чист. Бързо ще си променят мнението когато от 2030 година, фирми замърсяващи с изгорели газове ще могат да бъдат съдени.
22
1
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 2 часа
ЧУДЕЛ СЕ КАК ЩЕ СТАНЕ ТОВА след като планетата е покрита 2/3 с вода. Но като вярващ човек не се съмнявал, че има начин водата да се запали, и решил да го открие.