Германски климатизирани вагони ще пътуват от днес между София и Варна

БДЖ пуска поетапно новодоставения подвижен състав
19 авг 2024 07:53, Елка Василева
24
Германски климатизирани вагони ще пътуват от днес между София и Варна
Снимка: архив, БГНЕС

От днес четири от новодоставените германски вагони ще бъдат композирани в бързия влак от София за Варна, заминаващ от Централна гара в 10:00 часа. Други четири ще бъдат включени към бързия влак, потеглящ от Варна за София в 09:25 часа, съобщи пресцентърът на „Български държавни железници“ (БДЖ).

Двете композиции с климатизирани вагони ще пътуват всеки ден и ще се движат по маршрут София-Пловдив-Варна и Варна-Пловдив-София.

БДЖ продължава поетапното пускане в движение на новодоставения подвижен състав от „Дойче Бан“. След финализирането на процедурите по технически прегледи и сертификация всички вагони ще бъдат включени в пътническите влакове в страната, посочват от БДЖ.

Билети за пътуване с влак могат да бъдат закупени от касите в гарите, в специализираните железопътни бюра и през системата за онлайн билетоиздаване, която е достъпна на електронен адрес: https://bileti.bdz.bg/. При закупуване на билети за отиване и връщане пътуващите могат да ползват 20 % намаление от редовната цена на билета. Клиентите на БДЖ могат да се информират за разписаниeто на влаковете от електронния пътеводител на официалната страница на дружеството (www.bdz.bg), от служителите на билетните каси и гишетата „Информация”, както и на националния информационен телефон 02/931 11 11.

БДЖ пусна в движение още от новодоставените германски вагони на 12 август. Те влязоха в съставите на бързия влак „Чайка“, който пътува по направлението София - Бургас - София през Подбалканската железопътна линия. БДЖ въвежда и дигитални устройства (PDA) за продажба на билети във влаковете по най-натоварените направления София - Бургас - София и София - Варна – София, припомня БТА.


 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


24
Още от Общество
Две години по-късно: Семен Новиков пак ще види родителите си
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
21
0
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 3 седмици
До До Анонимен 11 Български били, ама друг път. Хората снимки ти показаха на вагоните- Произведено в Рига 1970 или 1971 год.
20
3
 
4
 
! Отговори
Алекс преди 3 седмици
Немските вагони,въпреки че са втора употреба,са по-добри от сегашните.
19
2
 
6
 
! Отговори
Гвоздейков преди 3 седмици
Заби поредния пирон в БДЖ, като купи пак вмерисани, стари, опърдени вагони от немските ***. Аз не бих се доверила да се возя с тях.
18
2
 
9
 
! Отговори
Фифи преди 3 седмици
Германски амортизирани вагони ще пътуват от днес между София и Варна.Това да е заглавие.
17
0
 
11
 
! Отговори
Анонимен преди 3 седмици
Разгеле вагони с климатик! За съжаление сега и локомотивите се повреждат, повече от 60 км/ч не могат да вдигнат, защото линиите са стари и въпросът е кога ще фалира БДЖ. Да се спре с тая мъка!
16
0
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 3 седмици
В най-скоро време хвърлящите камъни, рисуващите графити и вонящи мръсни работници кантонери и строители ще им видят сметката
15
3
 
9
 
! Отговори
Анонимен преди 3 седмици
70 те годшни влака го взимаше за час по - малко до бургас - който има мозък се сеща какво направиха от българия - африканска колония- и ти прадоставят 40 годишнш вагони - срам и гн-усотия- то българи май не останаха - американски слуги и сляпо стадо
14
0
 
7
 
! Отговори
Джамбаза преди 3 седмици
Неудрян,небоядисван,неразличим от нов...
13
0
 
12
 
! Отговори
БДЖ = Фалит преди 3 седмици
Климатикът е хубаво нещо но се нуждае от поддържа. Не е достатъчно да го купиш и да работи 20 години. За съжаление такова понятие като "поддръжка" в БДЖ не съществува! Пример са надрасканите с графити вагони, които са за посмешище на цяла Европа.
12
1
 
8
 
! Отговори
DOVE преди 3 седмици
kolonia na Germania, bokluka za nas
11
3
 
11
 
! Отговори
До Анонимен 6 преди 3 седмици
вагоните на БДЖ не бяха съветски, а български, глaBaHako, защото можехме да си ги правим сами. това, че някакви хора провалиха държавата (и БДЖ) не означава, че когато можеше не сме подменяли вагони вместо само да ги пребоядисваме като сега.
10
1
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 3 седмици
Зимата да ги пуснат.... С климатици
9
1
 
14
 
! Отговори
АЗ преди 3 седмици
Голяма файда от нови вагони, ако ще пътуват с три часа закъснение
8
2
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 3 седмици
До 5: ама те голяма част дойдоха изподраскани.
7
2
 
11
 
! Отговори
Анонимен преди 3 седмици
Очаквах на събитието да присъстват президента, патриарха, кметове и министри, пък що не и две водоноски да направят воден мост под който да мине композицията.
6
7
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 3 седмици
Колко години ще се возим на германските стари вагони? Лично аз няма да се возя, ама питам от името на "ние". На съветските се возихме около 50 год. ЕС няма да даде скоро време пак пари за вагони.
5
1
 
17
 
! Отговори
Анонимен преди 3 седмици
сега ония гамени със спрейовете ще ги "украсят" и никой не може да им каже нищо
4
5
 
7
 
! Отговори
Ти да видиш! преди 3 седмици
Влизаме в 21 век в железниците! Хахаха.
3
4
 
11
 
! Отговори
Анонимен преди 3 седмици
Догонваме запада, с 30г закъснение де.
2
8
 
16
 
! Отговори
Анонимен преди 3 седмици
Голяма реклама на пpoвaленото БДЖ, голямо нещо! Наблъскаха хората в старите кoнcки вагони, изнoceни, oвexтели, aмopтизирани и валят хвалби след хвалби. Някой дава ли си сметка, че ще се ползват старите германски вагони с години напред? Не можеха ли да купят чисто нови, но по- малко на брой вагони, та дадоха милиони за хорските вexтopии?